Merhaba, Senin hakkında arkadaşına cinsel veya olumsuz konuşan bir erkek, gerçekten seviyor mu şüpheli. Sevgi saygı, gizlilik ve korunmayı içerir. Böyle konuşmak saygısızlıktır. Bu davranış sevgi yerine ilgisiz veya ego odaklı bir tavır gibi görünüyor.
Sevgi ve saygı birbirine bağlıdır Gerçekten seven bir erkek, senin hakkında başkalarına olumsuz ya da cinsel göndermeli konuşmaz. Sevgi sadece duygusal bağ değil, aynı zamanda gizliliğe ve değer vermeye dayalıdır. Cinsel veya dedikodulu konuşmalar Arkadaşına özel veya cinsel içerikli şeyler anlatması, gerçek duygusal bağlılıkla çelişir. Bu davranış daha çok fiziksel/ego odaklı veya oyunbaz tavır olarak değerlendirilir.
Bu davranış, sevgiden çok saygısızlık ve sınır ihlali işaretidir.❤️
sen yenge değil başka bir şey olmuşsun. bunlar gav at picler. aferin sana tam layık olduğuna vermişsin. gerçek bir adam takıldığı kadının adını bile anmaz eşe dosta.
Sevdiği konusunda eminsin yani. Seven erkek değil bu muhabbeti yapmak garip konuşanı bile bozar. Sizin " sizi seven" eleman sizinle zaman geçiriyor belli ki
Bazı insanlar halen daha gerçekten seven erkek korumacılığını anlamıyor. Şu muhabbet açıkça gösteriyor ki ayrıntı dahi vererek beraber zaman geçirdiklerini anlatıyor. Bu arkadaş halen daha sevdiğini düşünmeye devam etsin ama çok üzülür.
Seven erkek asla sevdiği insanla olan özel şeylerini " soğukta sıcak tutuyor beraber yaşıyoruz vs" gibi şeyleri özellikle söylemez bir kere sevdiği kadına çok büyük saygısızlık. Ayrıca benim görüşüme göre sevmiyor olsa dahi söylememesi lazım ama neyse.
Bu sevgi vs değil bu şeref yoksunluğu başka açıklaması yok. Sana kendini vermiş bi kadın hakkında üçüncü bir şahısla bunları konuşmanın başka açıklaması olamaz.
Normal şartlarda kendisine saygısı olan bir kadın şu yazıları gördüğü anda çekip gitmeli. İkisinin arasında ne olduğu önem değil ama çokta önemli. Ha karınla olanı millete anlatmışsın ha sevgilinle olanı bana göre aynı şeyler.
Detayları görünce içinden “Ne alaka şimdi bu muhabbet?” dediğini hissediyorum! Açıkçası şunun kesin olan bir yanı var: Erkekler arasında bu tür sohbetlerin tipleştirme ve goygoy amacıyla döndüğünü sıklıkla görüyoruz. Yani buradaki konuşmalar biraz şakalaşma modunda gibi görünüyor ama şüphelerini göz ardı edemezsin tabii.
Eğer seni rahatsız eden bir şeyse, partnerinle bu konuyu direkt konuşmanı öneririm. Aranızdaki güven, bu tarz durumları kolayca açıklığa kavuşturabilir. Peki sen bu konuda nasıl hissediyorsun? Konuyu açmayı düşünüyor musun? 😊