Bana eskiden olurdu bu, hafızamı ne kadar zorlarsam zorlayım yüzü bir türlü aklıma gelmezdi.
Bunu yaşayan var mı aranızda?
Bunu yaşayan var mı aranızda?
benim şu an aşık olduğum bir kız var (yani 2 yıldır. ama daha hiç konuşamadım) ne zaman düşünsem aklıma bambaşka anlamsız insanlar geliyor ama aşık olduğum kızı gözümün önüne getiremiyorum. çok kötü bir durum. mesala onu görüyorum. gittikten sonra aklımda hiçbirşey kalmıyor. her zaman tamam bu sefer unutmam fiyorum ama yinede hatırlayamıyorum. garip bir hiç ama çok sinir bozucu. herhalde kalpten bağlanmışım...
(8/A Zeynep) Bende 2 yıldır birini seviyorum, sadece bir kere dersi sormuştum onun haricinde hiç konuşmadık ve dün onu (adı Ufuk) çizmeye karar verdim ama bir türlü aklıma gelmedi, herkes aklıma geldi o anda Ufuk bey gelmedi sonra onun arkadaşlarını (İlhami ve Deniz'i) hatırlamaya çalıştım, hatırladım ama onu hatırlayamadım ve şimdiye kadar hatırlayamıyorum bu benim sinirimi bozuyor. Ben araştırdım bu aklının sana oynadığı bir oyun sevdiğinin yüzünü hatırlayamamak ama adını duyunca veya söyleyince içinde bir sıcaklık, karıncalanma hissedersin. inşallah hatırlarsın:) iyi günler
Yok ben yaşamadım hiç. Görsel hafızan iyi değil sanırım :/
Tamam gizli:)) pek iyi degil ama onda ozellikle oluyodu bide.
Sadece onu hatırlamıyorsan beynin dalga geçmiş senle. Yapar mı hep böyle
Yapar ara sira. Sinir ediyordu beni vallahi, biliyorum oralarda biyerlerde o yuz ama beynim bana gostermiyordu haha
Ooo teşekkür ederim :)
Rica ederim gizli bulucam seni
Ahaha umarım, umarım :D
Buldum bile seni :)) eig 209du 210 olmus hahah :)
Yanılıyorsun bence :)
Evet simdi fark ettm yanildigimi hahahaha
Aslında bugün görüşümün altına yorum yazdın ve gizli değildim orada :D
Hadi ya :))
Ya banada oluyo bu ve kafayı yicem ne kadar gozumun onune getirmeye calişsamda basaramiyorum sonra onu gordugumde hatirliyorum ayrilinca tekrar unutuyorum ve bu bir tek onda oluyo hayatimda hic bir onemi olmayan insanlarin bile yuzunu hatirlayabiliyorum sevdigim kiside olmuyo
Görsel Sanatlar olduğum için en sevmediğim tiksindigim kişinin yüzünü bile çizebilirim. Bir baktığımda hiç unutmam. Hatta eski heriflerin yüzlerini tek tek biliyorum.
Ooo sanatci arkadasim benimmm
Cevap
9Cevap
İlkler unutulamaz derler ya, ben o ilkin yüzünü itina ile zihnimden silmeyi başardım. Nasıl başardım bilmiyorum ama zorlasam da yüzünü gözlerimin önüne getiremiyorum.
Iste beynin oyunu bu
Belki de öyle...
Aynen kesinlikle ve bu neden olur hiç bilmiyorum ama sevgiden çok hoşlandığım kisininkini hatırlamıyorum ben
Ben her ikisi de
nerdeyse 2 aşık olduğum kişiyi aylarca görmedim fotoğraflarıda yoktu sesini unutmaya başladım önce sonra unuttum sesini sonra yüzünü unutmaya başladım ama beni en çok üzen gülüşünü unuttum ben keşke bi kere daha görebilseydim beş dakika bile olsa ya da bi fotoğrafını görebilsem keşke
Malesef sadece gözlerinin çekik olduğunu hatırlıyorum. Görsem zaten görüyorum. Sonraında zihnim yine unutuyo yüzünü, adeta zihnim benle alay ediyo.
Sık sık olur ama sesi ve kokusu gelir aklıma adı yüzü gelmez ama aklıma
ben unutamıyorum inşallah iyidir mutludur evli zengin birini sevmek sevdiğini söyleyememek çok zor
Hafiza sarayimi seveyim teorik olarak hicbirseyi unutmaz ya da istedigim seyi hafizamdan silebilirim.
Iyi bir gozlemcisin bu yuzden:(
Tesekkur ederim
Bende bir ünlüyü çok iyi izlememe rağmen gözümü kapattigimda yüzü çokda aklıma gelmez eskiden her ayrıntısı aklıma gelirdi şimdi hiç yok hep bulanık gözler yok neden oldu bu bilmiyorum bu geçici bir durum mu
"İnsan ilk sesini unuturmuş sonra ağzı, burnu, kulakları yavaş yavaş yok olurmuş..."
Ses en kolay unuttugum Sey benim de
Ben akşam yediğim yemeği hatırlayamıyorum ki insan yüzünü hatırlayayım.
Demek ki içine işlememis sevseydin unutamazdin
Aksine kimsenin yuzunu unutmazken onu unutuyordum. Beynimin bana oynadigi bir oyun
Hatırlarım ben genelde kokusu zor ama
Simdi facebook falan cikti mertlik bozuldu ondan bence. Artik fotograflara bakiyorsun aklinda kaliyo. Eskiden oyle degildi. Ben 15 yasindayken hoslandigim bir genc vardi onu gunduz 5 dakika gorebiliyorsam, ne goruyosam o idi. Sonra bir turlu yuzu aklima gelmiyodu:)
bendede olmuştu kanka bir kere öyle
hatırlasanda duygulanmak var
Ben. Annemi falan hatırlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar