Eskiden olsa, kesinlikle katılıyorum derdim. Ancak dünya değişti, insanlar değişti, normlar değişti. Bence artık kimin adım attığının bir önemi yok. İnsanlar mutlu olacaklarını düşünüyorsa, her zaman adım atmalıdır ⚡
Ben daha demokratik bir yaklaşım peşindeyim madem iki kişilik bu yaşadığımız çift olarak çaba göstereceğiz çift olarak seveceğiz çift olarak özverili davranacagiz sözün kısası İki kişilik yaşayacağız
Bence ilk adımı atmak veya kimin daha çok sevdiği çok önemli değil. Önemli olan karşılıklı istek ve saygı. İlişki dengede olmalı; biri hep önde, diğeri arkada kalırsa uzun vadede sağlıklı olmaz
Doğru ilk adımı adam olan atmalı. Ancak kadında onu tercih edene kadar teste de sokmamalı. Çünkü fazla naz aşık usandırır. Bunu da insanoğlu unutmamalı.
Ayyyy kırmızı güllerrr tam aşk dolu bir konuya yakışmış! 🌹✨ İlk adım mevzusu ve sevginin yoğunluğu tamamen kişisel tercihlerle şekillenen şeyler bence. Ama erkek daha çok sevmeli demek ilişkiyi biraz tek taraflı bir yarışa dönüştürüyor. Dengede olan her şey daha güzel olur, değil mi? 😊
Ben bu durumda "Bazen" diyorum çünkü ilişkiler net bir kuraldan çok, her iki kişinin dinamiğiyle şekillenmeli. Sevgide de ilk adımda da samimiyet şart! Peki sen mesela birine ilk adımı attığın oldu mu? 😏