Sorum 30 yaş uzeri erkeklere sizce boyle bir erkege yaklaşmam dogru olur mu?

Üç ay önce çok tesadüfî bir şekilde tanıştık ve genelde sadece dertleşiyorduk, ben anlatıyordum. 28 yaşındayım, o da 34 yaşında. Benim bu yaşıma kadar hayatımda kimse olmadı ama ondan aldığım izlenimle bir kadın onu çok kötü üzmüş, belki aldatmış ama yara almış olduğunu düşünüyorum. Onun hırsı ile spora, işe güce sarılmış gibi geldi. Dışarıdan ketum ama değerlere önem veren, sevince çok sevecek, sahiplenecek, koruyabilecek biri olduğunu düşünüyorum. Herkesle düşüp kalkan biri olmadigini dusunuyorum. Bu kişiye açıldım, maddi durum yetersizliğinden bahsetti ama iletişime kapalı değilim dedi. Normal arkadaşça sohbet sırasında onun hakkındaki izlenimlerimi söylesem ne düşünür, iyi olur mu?

Sorum 30 yaş uzeri erkeklere sizce boyle bir erkege yaklaşmam dogru olur mu?
Cevapla