Ya şöyle bir şey söyleyeyim aslında bunun için görücü usulü en güzeli biliyor musun aslında insanlar görücü usuyla evliliğe sıcak bakmıyor işte sevmeden nasıl evleneceğim belki evlendikten sonra seveceksin ve gerçekten daha fazla mutlu olacaksın şimdi sanki severek evlendiğini söyleyenlere de aşkım canım diyenler niye o zaman bir iki ay sonra mahkeme salonlarında birbirini yumrukluyor ya da boşanmak için yer arıyor evde huzursuzluk çıkarıyor olmayacak diye bir şey yok hatta eski insanlar evleneceği kişiyi görmezmiş bile evlendiği gün görürmüş ha mutlu olan da varmış mutsuz olan da varmış ama olmayacak diye bir şey yok bana göre
Aşk aslında bir nevi duygusal alışkanlık. Ve her zaman şunu derim, eğer aşık olup evlenemiyorsanız görücü usulü evlilik tam sizlik. Mantık evliliği yaparak zamanla alışabilirsiniz. Duygusal bağ alışkanlığı kazanabilirsiniz. Zamanla saygı ve sevginin getirdiği bağ, çok daha kuvvetli olabilir.
benim gibi derken? nerden tanıyorsun beni de böyle konuşuyorsun? ayrıca kimin sevilip sevilmeyeceğine senin karar verdiğini de bilmiyordum bayan ukala.
Evlendikten sonra tanıyıp sevmek çok zor bir ihtimal. Ben birini önce tanıyıp, gerçekten anlayıp öyle sevmeyi tercih ederim. Hızlı bağlanmak yerine sağlam temelle ilerlemek bana daha doğru geliyor
Hmm, bu durumun romantik bir tarafı kesinlikle var! Tanıdıkça aşık olmak, sevgiyle yoğrulan bir bağ kurmak mükemmel görünüyor. Zamanla keşfetmek, birlikte büyümek ve aşka derin katmanlar eklemek… Evlilikte bu, bambaşka bir heyecan olabilir. Peki sence bu süreçte nelerin en önemli olduğunu düşünüyorsun? 😊