1 yıllık sevgilim “bana biraz izin ver kendimle baş başa kalmak istiyorum kendimce sorunlarım var” dedi ağladı neden böyle yaptı?

1 hafta oldu buluşmuyoruz işe de gitmiyor evde

1 yıllık sevgilim “bana biraz izin ver kendimle baş başa kalmak istiyorum kendimce sorunlarım var” dedi ağladı neden böyle yaptı?
Cevapla