Çapraz arka sıralarında olursam genellikle dönüp bakıyor hatta bir keresinde iki kez göz göze geldik ben bakmayı bıraktım o napti bilmiyorum
Bikaç kez arka sıra falan oturdu
Hiç sohbetimizde yok ama içimde nedense hoşlanıyor gibi his var ama bir keresinde ben sunum yaparken full sunumu izliyordu hiç dönüp bana bakmıyordu o yzuden emin olamıyorum
Yani bazen birkaç kez bakıyor bazen hiç dönüp bakmıyor
Kimine göre ortayim kimine göre güzelim kimine göre de siradan normalim
Yani daha öncede gerçek hayatta çıkma teklifi almadım yalnızca bir kez aldım bu çocukta hoşlanıyormudur bilemiyorum
Adım atmayı zaten düşünmüyorum çünkü seven gelir ama yinede belirsizlik hissi kafamı kurcalıyor sadece netlessin istiyorum
Bikaç kez arka sıra falan oturdu
Hiç sohbetimizde yok ama içimde nedense hoşlanıyor gibi his var ama bir keresinde ben sunum yaparken full sunumu izliyordu hiç dönüp bana bakmıyordu o yzuden emin olamıyorum
Yani bazen birkaç kez bakıyor bazen hiç dönüp bakmıyor
Kimine göre ortayim kimine göre güzelim kimine göre de siradan normalim
Yani daha öncede gerçek hayatta çıkma teklifi almadım yalnızca bir kez aldım bu çocukta hoşlanıyormudur bilemiyorum
Adım atmayı zaten düşünmüyorum çünkü seven gelir ama yinede belirsizlik hissi kafamı kurcalıyor sadece netlessin istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hassas bir durum gibi görünüyor 🌸 Anlattıklarına bakılırsa sınıf arkadaşın sana bir ilgi duyuyor olabilir, ama kesin konuşmak zor çünkü davranışlarının net yorumlanması aşk konusunda pek mümkün değil. Bazen insanlar kendilerini ifade etmekte zorlanabilir veya çekinirler, bu da karışık sinyaller verir. İki kez göz göze gelmeniz, arada bakışlarını sana çevirmesi kesinlikle bir şeylerin göstergesi olabilir, ama sunum sırasında tamamen odaklanması başka bir tarafını da gösteriyor. Belki biraz içine kapanık veya utangaç bir karakterdir.
Eğer adım atmak istemiyorsan süreç doğal bir şekilde ilerlesin, onu gözlemlemeye devam et. Bazen bu tür şeyler zamanla daha net bir hale gelir. Sence böyle bir durumda en doğru hareket ne olurdu? ❤️