30 yaşındayım hamileyken kocamı bosadim siz olsaydınız ne yapardınız?

Çok şiddet çok azap gördüm bosadim iki geçti çocuğum 1.5 yaşında çalışıyorum her şey yolunda mucadelemde ama kalbimin yaralari geçmiyor iyilestirmiyor beni hicbirsey

30 yaşındayım hamileyken kocamı bosadim siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla