ՏҽӀɑʍՏ
Sevgilin seni eski sevgilisiyle kıyaslasa bunu tolere eder misin¿
Salaq mısın cemile

ՏҽӀɑʍՏ
Sevgilin seni eski sevgilisiyle kıyaslasa bunu tolere eder misin¿
Salaq mısın cemile

Böyle bir cümleyi duyduğumda önce biraz durup ne demek istediğini anlamaya çalışırım. Çünkü bu söz, ilk anda insanda kıyaslanıyormuş hissi yaratıyor ve ister istemez rahatsız edici olabiliyor. Ama yine de hemen alınmak yerine şöyle düşünmeye çalışırım Belki de kötü bir şey kastetmiyor, sadece onda tanıdık bir duygu, bir davranış biçimi ya da bir enerji uyandırdığımı söylemeye çalışıyordur. Yine de sınırın nerede olduğunu bilmek isterim bu yüzden sakin bir şekilde neyi hatırlattığımı, bunun onu nasıl hissettirdiğini sorarım. Eğer geçmişi bugüne taşımadan, sadece bir benzerlik olarak söylüyorsa sorun olmaz. Ama bu benzerlik sürekli kıyasa dönüşecekse, o zaman kendimi değersiz hissetmemek için bunu açıkça dile getiririm, içimden geçen ilk duygu kırgınlık olsa da, iletişim kurup ne anlama geldiğini netleştirmeye çalışırım. Hem kendimi hem onu anlamaya çalışarak çözmeye çalışırım.
Böyle bir şey söylerse önce sakin kalır, direkt alınmam. İnsanlar bazen eskiyi anımsatabilir, ama bu benim değerimi değiştirmez. Konuşur, neden böyle hissettiğini anlamaya çalışırım ve sınırlarımı da net bir şekilde ifade ederim. Sevgi varsa bu tür şeyler saygıyla ve olgunlukla çözülür bence
hiç sevmiyorum şu durumu şey derim ben de onun gibi kullanıp giderim fazla durmam buralarda mı desem bir daha kine bilemedim :) erkeklerin hepsi aynı hedef içinde oldukları için benzetebilirler
? Eski sevgilisini hatırlattığım için mi benimle birlikte? Eski sevgilisinin yerine beni mi koyuyor?" gibi düşünceler belirir. Oldukça rahatsız edici ve iğrenç derece de mide bulandırıcı. Okurken bile şoka girdim. Bu kadar kötü olmak zorundalar mı 😤?
Ahaha, bu nasıl bir içten serzeniş böyle! 😂 Ama açıkçası sevgilin "Eski sevgilimi hatırlatıyorsun" derse, bunun arkasındaki niyeti anlamaya çalışırım. Olumlu bir şekilde mi söylüyor, yoksa kıyaslama gibi mi? Eğer tatlı bir nostalji anlatıyorsa belki tolere edilir. Ama kıyas doğrudan bir şekilde oluyorsa, biraz mesafe koymak gerekebilir. ✋
Peki sen ne yapardın böyle bir durumda? Karşısına oturup "Haydi bakalım, konuşalım" mı derdin? 😅
Ağzından kaçmış olabilir yazık skfk
Hahaha doğru söylüyorsun, ağzından kaymış olabilir zavallının! 😂 Ama böyle bir şey söylerlerse önce bir sessizleşirim, sonra derim ki "Aşkım, beni o geçmiş katliamlarına sürükleme, ben senin yepyeni dünyanım!" 😅 Sen de öyle yapar mısın yoksa ti'ye mi alırsın bunu? 🥰
Cevap
52Cevap
Hele hele hadsize bak sen, yürek yemiş bu heralde derdim...😀
Birkaç organ yemiş gibimsi jdjf
Densiz işte ne diyelim.😀😀
Ay çok anlayışlısın bugün djdj
Her zaman öyleydim ki.😀
Öyle mi :D bana garezin mi var sjdj
Eski sevgilime dön, Çin malı değilim maalesef derim.
Kim tutar seni sjd
Eski sevgilisine dönmesi gerektiğini söylerim
Ayrılırım direkt, o nasıl laf öyle 🙄
Poh herif ya 🙄
Hoşuma gitmez. Eski sevgilisine gitsin o zaman🙄
😌🤌
Bu benim için ayrılık sebebi olurdu.
Ayılırım direk, gitsin eski sevgilisi ile ne halt yiyorsa yesin sjsdj
Bu cümleyi kurana kadar anlarım ruh hastası olup olmadığını, safımda o kadarda değil 😅
En azından safım diyon
Aferin
Eski sevgiliyle alakalı konular açılmamalı,
birisi eski sevgiliyle alakalı konuları konuşuyorsa, o kişi eski sevgilisini unutamamıştır çok net.
böyle konular kırmızıdan yeşile dönerse bir daha o ilişkiden zevk alamazsın, nefret etmeye başlarsın, ben şahsen böyle bi konuda ayrılmayı bile düşünebilirim.
Tokat manyağı yaparım demek istiyorum 😂😂 ama yoooo direkt engellerim elimi yormam hiç. Cümle bariz ben oooors çocuğuyum diye bağırıyor kulaklarımın duyma kapasitesi de aşırı iyidir kusura bakmasın yallah
Kızlar küfür etmeyin lütfen değmez yawşaklar için sjffj
Ya biz yanlışlıkla dersek n'olacak evet küfür olmadı 😂
Ohooo sövülmedik bir m. ö. ki kan soydaşlarımız kalır ksdj
Çok geniş açılı düşünemedim hahaaha
Bunu kabul eden bir güruh var bu ülkede,
Bu tarz cümleyi geçtim, ben kadınlardan o diğer erkekler diye başlayan cümle kurulmadı geçmişimde.. Gereksiz kıyaslamalar gereksiz bilgiler zaman israfı ha d…l israfı ha zaman israfı.
Evet var.
Sen özümsersin, o başka erkek ya da kadın diye başladımı parmağınla ağzını kapatıp sussss diyeceksin ve göç edeceksin çünkü sonrası bir i…. kmm olmaz o yaşanandan.
Kırkyılın başında sorulan güzel sorulardan biri, bravo
Mersi 😅
Bi mukabil, iyi geceler dilerim.
Kıyaslamak değil bence bu sadece benzer özellikleriniz olabilir. Buda insan olarak normal bir durum hatırlatıyorsunun anlamı bu olabilir. Ama kıyaslamayı asla tolere etmem mesela o bu konuda çok iyiydi sen şöyle böylesin demesi bile beni sinir eder normal olarak.
Ayy hafızan tazelendi madem, kapının yolunu da hatırlarsın sen şimdi hemen, tutmayayım ben seni baay. 👋🚪
😅😅
Ayyyy sen gercek misin ya 😍 hayatımda gördüğüm en güzel sarışın kadinlardansın maşallah hemcinsime valla
Hemcins iltifatına böyleyim 🫠 güzel bakan güzel görür bal💚
Kız bırak Allah aşkına güzel bakmandandir klişelerini 😂 gayet de fıstık gibisin valla. Hayat standartlarin yüksek kedini bilen bir kadınsın ben seni burada tanıyorum kaç yıldır 🫂
Ben de seni tanıyor olsaydım keşke 😍 tanıyor muyum yoksa? Teşekkür ederim...
Anlik yapacagim tek sey.
Açılmıyor da iyi bir şeydir herhalde sjd
Youtubeye yaz
bekir ugur hadi ordan git lan o Almanyadan attigim icin bende görünüyor
Almanyadan attıysan görünmeliydi çinden atsan neyse ne
Bilemiyorum artikin ahahaah a
Sanırım artık o da benim eski sevgilim olur ya, şu cümleyi kuracak adam ne arıyor benim hayatımda allasen yazık değil mi bana
Vallah haklısın
Eneee gözlerin çok güzel 🧿
Yiaa teşekkür ederim 🫠 hemcins iltifatı...
Yaah rica 💐
şu an ben bile nasıl kaşılaya bileceğimden korktum😂 bana diyemez böyle şeyler
😅😅
Kahvaltıda ciğer mi yemiş diye bir bakarım açıkcası
:D nasıl bakacaksın onu merak ettim sdkd
Tabak çanaktam anlarım akdkskd
Ahaha incele ciğer kalıntıları var mı :D
Bırak eski sevgilisini ona dünyayı unuttururum 😀
😅 aferin
Sana aferin asıl 😀
Niye
Bana aferin diyebildiğin için 🤪
Aman ne büyük marifet jddk
Tabi ne sandın 😀
Eşlik ederim kapıya kadar sonuçta geçmişin bir hatrı var ama değil mi
😅🤌 güzel hareket
Direkt ayrılırım. Geçmişini silemeyen, unutmayandan olmaz.
Evet
Kal gelmesiyle karşılarım muhtemelen dfjdjdk tolere edebileceğim bir şey değil şansına küssün
Aa dur bana bi kal geldi :D bakacam icabına andj
Zamanın Z kuşağı erkeklerinin sorun etmeyeceği söz öbeği... Direkt red flag..
Red flag öğrenmişş jddj
Pehh sen giderken ben geliyordum zalimin kızı 😀
Helalss
Eski sevgilim olma zamanı gelmiş demek ki 😂
Ağzından kaçmıştır djfk
Tüh benim elim de benden kaçıp onun yanağına yapışmış 😂
Tüh elinin izi kalacak suratında dkfj
Kırmızı eldivenler de pek yakıştı yanağına, hazır kış da geliyor lazım olur ona 😂
Djfjdk acımadın mı hiç
Acıdım ya o kırmızı eldivenler yanağını kışın sıcak tutacak 😂
Delii :D
Bunu anlayışla karşılayan medeni bir kesim var bence ama maalesef ki ben ilkel ce mağarada buyumuş biri olarak o an yüzüne öyle bir bakarım ki kendinden utanır ve kalkar giderim maalum namertle içtiğin su bile haramdır.
Ağzının ortasına bir çakarım eskiyi unutur da benim cakmamı unutamaz
Ahahaah çok iyi
Anında terk öyle şey mi olur. Benim başıma söyle gelmişti. Cafeye geçelim sen seç dedim seçti gittik. Kahvemizi içiyoruz burasını neden seçtim biliyor musun dedi neden dedim eski sevgilimle buraya gelirdik hep dedi. Ben de anında hesabı ödeyip oradan ayrıldım. Aklından çıkaramayan kişiyle işim olmaz. Yeni sayfa açması gerekir. Bu söylenecek laf mı
Tek vereceğim cevap "Ayrılmasaydın" olurdu. Kıyaslanmaktan nefret ederim çocukluk travmam var. O yüzden kim olursa olsun beni kıyaslayan bedeleni öder.
Eski defterleri bana açmasın kimse. Ya benimle olsun, ya da sallasın gitsin. Kıyaslanmaya hiç gelemem
Selamünaleyküm
Canım sen şu çantanı bi al evin anahtarını da ver sana zahmet çıkarken kapıyıda çek hadi canım derim
Eski sevgilisi aklına geliyorsa beni sevmemiştir kaybetme korkusu yok evine kadar bırakırım 😅 aklı bende olmayanın neyse 😅
Bisüre geceli gündüzlü hatırlatmaya devam ederim
Parmağımı kaldıracak halim kalmayınca ayrılırım
Demek o yüzden sevgili oldun adi herif der engeli basarım. Bir açıklama yapmasını beklemem manipüle eder
Bunu diyecek bana bir saniye değil bir salise kalmam
Birine benziyor demek ben hala onu saplantılı şekilde seviyorum demek gibi bir şey
K*ç*n* tekmeyi vurur onun yanına gönderirim onu bu ne saygısızlık böyle bunu adam olan kimse kabul etmez
O kadar üzerinde durmam insan insana benzermis der geçerim ama iki de bir dillendiriyorsa da artık rahatsızlığımi dile getiririm
İlk etapta alınırdım her halde. Patavatsızlık değilse de bazı şeyleri söylemek için başka yollar bulunmalı
Bı küfür varda sistem kaldırır ya bı.. git derim yani git ona git o zaman benle ne işin var deny@ derim ağzından burnundan getiririm o lafı söylediğine bin pişman ederim
Off parçalayacak jsdjjs
O lafı soylemeyecekti bana bitti defol derim 😂
Tamam gidiyormuş sakin ol ahaha
Ohhh hele şükür gözüme görünmesin hdjjkjj 😁
Tamam canım sjdj
Eğer zaten sercan salağının eski sevgilisi varsa onla evlenmem en fazla date e çıkar yanışırom her şey konuşurum yoluma bakarım
Sercan diye diye saçın beyazladi
Işınlanmayı keşfederek yanından nasıl kaybolduğumu anlayamaz bile..
Kabul edilecek bir şey degil bu rahatsiz oluyorum
Hâla bir şey var demektir bu saygısızlık samimiyetim kesilir ilişkimi gözden geçirirdim
"O zaman biraz daha hatırlatayım, artık ben de eski sevgilinim." diyip kalkıp giderdim.
Onu diyen sevgili muhtemelen ölmeyi bayılmak zannediyor
Bu cümleyi kuran kişi çotkan bizi bitirmiş demektir kendi içinde ayrılırım.
Bu çok ağır bir söz çok sinirlenirim ağzımdan kötü sözler çıkar
Duvara toslamış gibi olurum. Çok can acıtıcı olurdu
Önce sakince benzeyen yönümü sorarım, sonrası uzun bir sessizlik..
Kasıtlı şekilde yaptığını düşünürüm ve oyununa düşmem.
Olumlu bakacağımı düşünmüyorum. Aklının hala onda olduğunu düşünüp muhtemelen bitiririm.
ağzına bir tokat patlatırım. eski sevgilin de bunu yapıyor muydu derim.
faktır git ozaman eski sevgiline ser bidaha görüşmemek üzere unuturdum
Anında tepki mi ortaya koyarım. Sen ne diyorsun diye
haydaaa lafı sözü bile açılamaz
Açılmış
Çok can acıtıcı bir durum ayrılık görünüyor
Arka fona müzik verek mi djdj
Dayanamaaaam inan, dayanamam buna. Unutamam bir an, dokunamam sana. Harcanırım uğrunaaaa, aldırmadan zamana. Diyemem, dilim varmaz, diyemem elveda... 🥹🥹
Şarkı be :D
Ona ahiret-i kübranın varlığını hatırlatırım. 😅
Hatırlat tabii unutmuş gibi sdj
😌💅
Komaya sokarım 😂😂😍
Ahaha sondaki emoji ne alaka
Ask adamı emojisi
Djfjd ya bırak bu işleri
Ayıpsın sosi
Sensin ayıp
Öyle olsa da söyleyemez insan ,😃
Yuh
Beni tanıyorsa diyemez bunu. Bu hakarettir
Yürek yemiş
Çıksın 😒😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?