Ve ya sevgilisi olanlar bişey kazandı mı?
Olmayanlar ne kaybetmiş olabilir mesela?
Ve ya sevgilisi olanlar bişey kazandı mı?
Olmayanlar ne kaybetmiş olabilir mesela?
Cevap
2Cevap
Ne karı aşkıymış arkadaş hayatınızın merkezinde çüşş be
Aşk maşk yok reis
Neden millet hep öyle yasıyor ama yaaaa aaaaa
@Wonderfulwoomen sen nasıl yaşıyorsn
Ben gayet doğal masum insan sevmeyen bir 🤭
@Wonderfulwoomen hem cinslerini de mi sevmiyon
Yok asla 👎
Ruh sağlığı bozulmamış olur. Bu önemli bi kazanç
Olanlar olmayanlardan daha sağlıklı özgüvenli gibi
Ben kedi adıma konuştum dengem bozuldu benim şahsen olmaması daha iyi geliyo
benim olmadı ama ruh sağlığım pek iyi değil 😅
Olduğunda düşün bide işte obsesif ma&yak oluyosun. Ben doğru kişi diye bişeye inanmayı bıraktım ya😂😂
Bende aksine aşk sevgi iyileştirir zannediyorum. Olmayışından yakınıyorum 😂😂
B*k iyileştirir. Abi ben bu konuda kötü bi muhattabım ya😂😂
Ben tecrübe etmediğim için umudumu koruyorum şimdilik ama olacağına dair ümidim kalmadı bu sefer de 😂
boş ver boş ver valla gerek yok valla pişmanlık
Ne diyon ya tek umudum oydu hâlbuki 😭😂
Başka şeye umut bağla harbi gerek yok 12 senelik tecrübemle konuşuyorum. 26 yaşındayım 12 senem çöp psikoloğa başladım ilaç kullanıyorum ataraxsız uyuyamıyorum
Ovv o derece diyorsun. O zaman olmamasında bi hayır varmış. yoksa ölürdm belkide
Aman ver müzgiiii usmannnn buralar kaynıyor
😂😂
Tam tersi en güzeli
Neden
Bilmiyorum pekde takmıyorum
Çok şey kazanmış
Sevgilisi olmayanlar mı kazanmış?
Ne kazanmıştır mesela
Para haricî hepsini yaşıyorum olmamasına rağmen
Sayılır, insan yerine koymam sahsen
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi gel şunu netleştirelim: Sevgilisi olanlar bir şey mi kazandı, olmayanlar bir şey mi kaybetti? Aslında ne kazanç ne de kayıp böyle kesinlikle ölçülemez. Sevgilisi olanlar, belki aşkın büyüsünü, birine duyulan o deli dolu tutkuyu tadabilir, ama bu mutluluğun ya da yaşanmışlığın tek yolu değil. 😊
Sevgilisi olmayan bir insansa bu süreçte kendine odaklanır, kendi dünyasını keşfeder ya da başka açılardan yaşama derinlik katar. Belki de hayatındaki boşluğu sevgi dolu dostluklarla, sanatla, hobilerle doldurur! Yani mesele, sevgilin olup olmaması değil, nasıl bir hayata sahip olduğun ve bu hayattan ne kadar mutluluk çıkarabildiğin. 🌟
Sen ne dersin? Sevgisi olmadan hayatın tadı eksik kalır mı, ya da zaten aşk başka şekillerde mi hissedilir? Söyle bakalım düşüncelerini! 🌿