
Hepimizin ilişkilerle ilgili bir kırmızı çizgisi var:
“Bunu yaparsa biter”, “Yaparsa asla affetmem”, “Oradan dönüş yok” dediğimiz şeyler…
Ama iş ciddiye binince, duygular karışınca, geçmiş anılar gözünün önüne gelince bazen o “asla”lar da esneyebiliyor.
Merak ediyorum, dürüstçe cevaplar mısınız?
- İlişkide “asla affetmem” dediğin şey neydi? (ihanet, büyük yalan, saygısızlık, gizli mesajlar, kumar, bağımlılık vs.)
- Bu kişi bunu gerçekten yaptı mı?
- Normalde bitirmen gerekirken, neyi düşünerek affetmeyi seçtin? (yalnızlık korkusu, alışkanlık, sevgi, çocuklar, emek, “bir daha yapmam” sözü vs.)
- Affetmek sana iyi mi geldi, yoksa daha da yıprattı mı?
Bugün geri dönsen, yine affeder miydin, yoksa o noktada gerçekten yürüyüp gider miydin?
İsim vermenize gerek yok, isterseniz tamamen anonim gibi anlatabilirsiniz.
Belki senin yaşadığını şu an yaşayan birine, yazdıkların ders, motivasyon ya da “yalnız değilmişim” hissi verir.
En içten, filtresiz halinizle yazın.
“Affetmek güçtür” diyenler mi haklı, yoksa “Bazı şeyler affedilmez” diyenler mi?
Sence asıl zor olan neydi; onu affetmek mi, yoksa kendine “Bunu kabul ettim” demek mi?
Yorumlarda biraz gerçek hayat konuşalım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aldatılırsam affetmem dedim ama çocuk olunca lohusa olunca affettim. Daha doğrusu evliliğe devam etmek zorunda kaldık ama affedemedim hala kırgınım
Hayır hiç böyle bir durum yaşamadım
Aman yaşama da :)