İlişkide “bunu yaparsa asla affetmem” dediğin şeyi affetmek zorunda kaldın mı? Ne oldu da geri döndün?

İhaneti affetmek ile vazgeçmek arasında kalan çiftin kırık kalp arasındaki sessiz vedası.
İhaneti affetmek ile vazgeçmek arasında kalan çiftin kırık kalp arasındaki sessiz vedası.

Hepimizin ilişkilerle ilgili bir kırmızı çizgisi var:
“Bunu yaparsa biter”, “Yaparsa asla affetmem”, “Oradan dönüş yok” dediğimiz şeyler…

Ama iş ciddiye binince, duygular karışınca, geçmiş anılar gözünün önüne gelince bazen o “asla”lar da esneyebiliyor.

Merak ediyorum, dürüstçe cevaplar mısınız?

  • İlişkide “asla affetmem” dediğin şey neydi? (ihanet, büyük yalan, saygısızlık, gizli mesajlar, kumar, bağımlılık vs.)
  • Bu kişi bunu gerçekten yaptı mı?
  • Normalde bitirmen gerekirken, neyi düşünerek affetmeyi seçtin? (yalnızlık korkusu, alışkanlık, sevgi, çocuklar, emek, “bir daha yapmam” sözü vs.)
  • Affetmek sana iyi mi geldi, yoksa daha da yıprattı mı?
    Bugün geri dönsen, yine affeder miydin, yoksa o noktada gerçekten yürüyüp gider miydin?

İsim vermenize gerek yok, isterseniz tamamen anonim gibi anlatabilirsiniz.
Belki senin yaşadığını şu an yaşayan birine, yazdıkların ders, motivasyon ya da “yalnız değilmişim” hissi verir.

En içten, filtresiz halinizle yazın.
“Affetmek güçtür” diyenler mi haklı, yoksa “Bazı şeyler affedilmez” diyenler mi?

Sence asıl zor olan neydi; onu affetmek mi, yoksa kendine “Bunu kabul ettim” demek mi?
Yorumlarda biraz gerçek hayat konuşalım.

İlişkide “bunu yaparsa asla affetmem” dediğin şeyi affetmek zorunda kaldın mı? Ne oldu da geri döndün?
Cevapla