7 yıllık evlisiniz ve eşinizin başka biriyle mesajını görseniz o an nabardınız?

Hemen boşanırdım moduna girmeyin öule basit olmuyo evet bn gördüm normal konuşmalardı yaptığı yanlış evet konuştuk ve biz sorunu çözdük bi boşlukta olduğunu söyledi benimde hatam var işlerden dolayı hiç ilgilenemedim bn hatamı kabul ettim siz olsanız ne yapardınız

7 yıllık evlisiniz ve eşinizin başka biriyle mesajını görseniz o an nabardınız?
Cevapla