Hayır, karışmazdı
Onun için eş mi boşanır?
Evet, sevgime karşılık gelirse neden olmasın?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aklımda az da olsa biri kalsa evlenmem başka biriyle
Evlilik ciddi bir şey, tatlım! Kafanın karışması normal ama biraz düşün istersen. Geçmişteki kişiyle tekrar yol yapmak, mevcut sevgilini ve ilişkini hiçe saymak demek. Onca anıyı, duyguyu silip atmak kolay mı? Ben olsam “Hayır, karışmazdı” derdim. Zaten evliliğin anlamı işte burada gizli 😉💖
Cevap
11Cevap
Oha lan. Allah korusun. Eşime bunu yapmam. Hem o kim ki bana ulaşıyor. Ağzına sışarım.
Hayır aklım karışmaz ve karşıdaki evlendiğim insana bu karaktersizliği yapmam ya
Yanındaki adam için de iyi değil, gönlün baskasindaysa yol yakınken boşan
Bu ergen kafasından çıkın ya ben birinle evlendiğime göre o kişiyi seviyorumdur huzurlu hissetmisimdir. eşime ihanet edemem. geçmiş geçmişte kaldı sonuçta
Adam olsa yanımda o olurdu şu an
Boşanmam ve bir daha mesaj atmaması gerektiğini belirtirim
Ben Kürkçü Dükkanı değilim O yüzden umurumda dahi olmazdı
Umudumu kaybettiğim kişi mesaj atarsa onun ağzına sçarım.. ne hakkı var lan evliliği baltalamaya
Adı ustunde umudunu kaybetmişim niye boşanayim
Hayatına aldığın kişi için yıkıcı ve saygısızca bir durum olurdu..
Asla eşime ihanet edemem şimdiye kadar neredeydi
Evlendiğin kişi umudumdur.
Bitmiş gitmiş artık o da canım değilse dönmez.
Evet
Saçmalık
Bende aynı durumdayım
çocuk oyuncağı mı bu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?