Eski sevgilime bunu dedim diye bardağı elinde kırdı?

Konuşmak için buluşalım dedi ben de kabuk ettim. Çok toksik bir ilişkimiz vardı. Eskiden ona deli divaneydim, şimdi ona karşı öyle bir öfke öyle bir kin besliyorum ki, içim ancak ikimizden biri mezara girdiğinde soğuyacak. Nefret ediyorum ondan. Dün buluştuk ve iki dakika medeni kalamadık hemen birbirimize girdik kavga ettik, ağlamaya başladım sinirden tutamadım kendimi ve “en başından Sude beni sevme, ben kanı bozuk bir şrfsizim demek bu kadar mı zordu” dedim. Çay bardağını elinde kırdı, eli yara oldu. O kadar saydırdım, ama bu lafı diyince böyle yaptı. Çok mu ağır oldu bence değil sizce?

Eski sevgilime bunu dedim diye bardağı elinde kırdı?
Cevapla