Türk erkeklerinin kızlardan uzak durmasının sebebini açıklıyorum sizce?

Ortalıkta "erkeklerin hepsi kötü" algısı oluşmasına neden olan şey şuanda sizin peşinizde koşan erkeklerin 'abaza, psikopat, çapkın' olmasından kaynaklanıyor.

Yani siz sadece bu tip erkeklerle haşır neşir oluyorsunuz.

Halbuki bir erkek olarak çevre de çok fazla temiz huylu içten işine odaklanmış hemcinsimi görüyorum hepsi yalnız ve hepsinin ortak düşünceleri

1. Onlarla uğraşamam çok fazla ben merkezciler.

2. Onları korumakla, para yetiştirmeye çalışmakla , tripleriyle kaybedecek vaktim yok.

3. Peşlerinden koşmak istemiyorum, böyle iyiyim.

Erkekleri veya prenses erkek olarak suçladığınız insanlar sizden bunalmış kızlar, tam anlamıyla hal ve hareketlerinden beklentilerinizden isteklerinizden davranışlarınızdan aşırı bunalmışlar

Türk erkeklerinin kızlardan uzak durmasının sebebini açıklıyorum sizce?
Cevapla