Ortalıkta "erkeklerin hepsi kötü" algısı oluşmasına neden olan şey şuanda sizin peşinizde koşan erkeklerin 'abaza, psikopat, çapkın' olmasından kaynaklanıyor.
Yani siz sadece bu tip erkeklerle haşır neşir oluyorsunuz.
Halbuki bir erkek olarak çevre de çok fazla temiz huylu içten işine odaklanmış hemcinsimi görüyorum hepsi yalnız ve hepsinin ortak düşünceleri
1. Onlarla uğraşamam çok fazla ben merkezciler.
2. Onları korumakla, para yetiştirmeye çalışmakla , tripleriyle kaybedecek vaktim yok.
3. Peşlerinden koşmak istemiyorum, böyle iyiyim.
Erkekleri veya prenses erkek olarak suçladığınız insanlar sizden bunalmış kızlar, tam anlamıyla hal ve hareketlerinden beklentilerinizden isteklerinizden davranışlarınızdan aşırı bunalmışlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer