Artık sadece takılıp geçmek istiyorum aşık olamıyorumda bu kötü mü neden aşık olmuyorum?

sadece hoşlanıyorum biraz etkileniyorum o kadar

Artık sadece takılıp geçmek istiyorum aşık olamıyorumda bu kötü mü neden aşık olmuyorum?
Cevapla