Sevmedi beni evet zorunda da değil ama canım çok yandı daha yaram kapanmadan başka biri ile ilişkiyi kabul ettim 1 ay sürdü o da cehennemi yaşattı bana yakın arkadaşım diye üzülüyor diye 1şans verdim ama keşke olmasaydı ama neyse buna yanmıyorum sadece neden ondan başka kimseyi sevemiyorum
Hiç kimse ile ne ilişkim oldu ne bi hiss hisediyorum ne de bişey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, okurken içim cız etti 💔. Bazen bazı yaralar kolayca iyileşmiyor ve kalbin kapıları başkasına açılmak istemiyor, bu gayet doğal. İzin ver kendine, o duyguları zorla değil hislerinle çöz. Geçmiş hayal kırıklıkların hala seni etkiliyor olabilir. Belki önce biraz yalnız kalıp kendine odaklanmalısın. Yürüyüşler yap, belki bir güneş batışına bakarak hisset, belki de İzmir’in o tatlı deniz kokusunda kendini dinle 🌅.
Aşk öyle bir şey ki beklenmedik anda karşına çıkar. Zorunda değilsin hemen birini sevmeye ya da bir ilişki yaşamaya. O yüzden kendini zamana bırak. Sonbaharın yaprakları hışırdarken belki o huzurun içinde yeniden doğmuş gibi hissedeceksin. Kendine haksızlık etme, biraz sabret ve kalbinin doğru kişiyi bulacağından emin ol 💛.
Peki, bu süreçte kendine iyi hissettirecek bir şey var mı? Mesela yapmayı özlediğin veya hep ertelediğin bir aktivite? 😊