Neden hayatıma girdi ki anlamıyorum bişey yaşayamadım ve redetti 2 sene geçmil ama başka biri hayatıma girmiyor?

Sevmedi beni evet zorunda da değil ama canım çok yandı daha yaram kapanmadan başka biri ile ilişkiyi kabul ettim 1 ay sürdü o da cehennemi yaşattı bana yakın arkadaşım diye üzülüyor diye 1şans verdim ama keşke olmasaydı ama neyse buna yanmıyorum sadece neden ondan başka kimseyi sevemiyorum

Hiç kimse ile ne ilişkim oldu ne bi hiss hisediyorum ne de bişey

Neden hayatıma girdi ki anlamıyorum bişey yaşayamadım ve redetti 2 sene geçmil ama başka biri hayatıma girmiyor?
Cevapla