Kızlar, Böylesi erkeklerin kökünü mü kurulmalı yoksa koruma altına mı almalı?

Bir feminist arkadaşım vardı. Baya sıkı feminist ama bir erkeğe resmen tosladı. Tosladı diyorum çünkü o sıkı feminist kız ailesine bile hesap vermeyen kız "erkeğim ne derse o olur" diyen bir kıza dönüştü. Adamı bırakmak şöyle dursun acayip mutlu ve hatta söylemi de değişti. Artık erkeğe teslim olmanın ne güxel olduğundan bahsediyor çünkü adam onu kayıtsız şartsız hakimiyeti altına alırken onu koruduğunu himaye ettiğini de hissettiriyor kız mutlu ve huzurlu.

Bu kız bu hale düştüyse böylesi erkekler ellerine düşen her kızı bu kıvama sokabilir ve erkek egemenliği altında mutlu hissettirebilir. Niyetleri de iyi olduğu için herhangi bir falso da vermezler.

Bunların sayısının artması mutlu kadın demek ama aynı zamanda özgürlüğünü ve eşitliğini de kaybetmiş kadın demek.

Böylesi erkeklerin kökünü mü kurulmalı yoksa koruma altına mı almalı?

Kızlar, Böylesi erkeklerin kökünü mü kurulmalı yoksa koruma altına mı almalı?
Cevapla