Eşim işten geldi çoğunlukla yapmaz zaten sarılıp çpmedi beni ve bugün naptın diye de sormadı gitti yatıyor şimdi. sizce ne yapsam?

Eşimin bu davranışı karşısında ne yapılır? karar veremiyorum yanına gitsem mi yoksa kendi halinde mi bıraksam? Şimdi uzanmış telefonlar oynuyor

Eşim işten geldi çoğunlukla yapmaz zaten sarılıp çpmedi beni ve bugün naptın diye de sormadı gitti yatıyor şimdi. sizce ne yapsam?
Cevapla