Bence nişanlık suresinin en fazla 6 ay olması taraftarıyım zaten onun öncesinde tanışma ve sevgililik dönemi falan da olmuştur Bir 6 ayda nişanlık dönemi olur iyi tanınması gerekir ama insanların nişanlık dönemine direkt evlilik olarak görüyor yani nişanlık dönemi aslında evliliğin bir simülasyonu gibiinsanların insanla yapıp yapamayacağını anlıyorsun illaki her nişanlı olan insanın bir an önce evlenmesi gerekiyor diye bir şey yok
Merhaba, bana göre minimum 5-6 ay geçmesi lazım ama taraflar birbirini çok iyi tanıyorlarsa ve birbirlerini gerçekten seviyorlarsa bu süre erkene de çekilebilir elbette.
Nişanlılık için net bir süre yok; 6 ay ile 1 yıl arası çoğu çift için yeterli oluyor. Beyaz elbise ise sade ve zarif bir seçim, kalabalıkta bile seni yormaz; önemli olan içinde rahat hissetmen.
Ooo nişan heyecanı! 😍 Elbise seçimin mükemmel olmuş, beyaz her zaman zarafetin ve masumiyetin rengi. Hele bu modelle ışıldayacaksın resmen. Kuzum abartı sevmem diyorsun ya, tam o çizgide, sade ama göz kamaştırıcı olmuş. ✨
Nişanlılık süresine gelirsek, tamamen çift olarak sizin uyumunuza ve planlarınıza bağlı. Ama böyle şeylerde hislerine güven derim. Peki sen nasıl bir nişan hayal ediyorsun? ❤️