Güncellemeler
7 ay
Buranın kahvesi güzelmiş diye görsel attım kafalar toplanmalı o güzel kahvenin tadına bakılmalı dedi sonra müsait olduğumda sana ileteceğim dedi. 2 hafta geçti ancak hiç bir şekilde iletişim kurmadı hatta kahve fotoğrafları olan görselleri durum olarak paylaştım onlara bile tepki vermedi acaba neden yapıypr vazmı geçti yoksa zamanı bekliyor. Az değil 2 hafta oldu. İlgisi azalmış olabilir mi o an olumlu cevap verdi sonrada. Bana göre biri değilmi diye değerlendirdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ah be kralim üzülme o çiçekler birgün senin için de açar
Seni atlatmak için bence öylesine bir "olur" demiş
Kafalar toplanmalı sözler tutulup o güzel kahvenin tadına bakmalı diyelim 🫠
🫠tamamdır ileteceğim zamanı
Verdiği cevaplar bunlar
bence unutmuştur
Unutması mümkün değil cafeye gidip kahve durumları paylaşıyorum
Ciddiye almamış seni
Kafalar toplanmalı sözler tutulup o güzel kahvenin tadına bakmalı diyelim 🫠
🫠tamamdır ileteceğim zamanı
Verdiği cevaplar bunlar Neden o zaman böyle yazıyorda beni umutlandırıyor
Kafası karışık bi yandan yaptığını farkında , bir yandanda boş ver ya banane demiş kendince, ne istediğini bilmiyor
Unut sen onu
Sen yazaydın ya mübarek
Aslında cevap çok net… görmek isteyene
sevmiyor seni