Sesiz sakin bi kişiliğim var kendi işimde gücümdeyim bu yüzden güzel olmama rağmen hiç teklif almadım çok mu sıkıcı görünüyorumdur?

25 yllık hayatımda hemde ne bileyim zaten alsam da çok kriterim var herkesi hayatıma alacak değilim de sadece sanaldan yürüyenler oluyor reel hayatta bakan oluyor ama asla adım atan yok sessiz sakin olmam benim güzelliğimi mi kapatıyor

Sesiz sakin bi kişiliğim var kendi işimde gücümdeyim bu yüzden güzel olmama rağmen hiç teklif almadım çok mu sıkıcı görünüyorumdur?
Cevapla