Merhaba Herkese!🌸

Geçen gün okuduğum kitapta bir kadın, sevgilisini kötülediği için yakın arkadaşını evden kovuyordu ajahshwh
Merhaba Herkese!🌸

Geçen gün okuduğum kitapta bir kadın, sevgilisini kötülediği için yakın arkadaşını evden kovuyordu ajahshwh
Hayır hemen soğumam çünkü herkesin söylediği şeyler bazen kıskançlık bazen de boş yorum olabiliyor ama yine de ister istemez bir düşünüyorsun acaba doğru mu diye sonuçta insan etkileniyor ama ilişkiyi bitirecek kadar değil kendi gördüğüm davranış önemli dışarıdan gelen sesler değil
herkes umrumda değil küçük bir çevrem var benim iyiliğimi isteyen ve mantıklı insanlar onlar da, özellikle annem insan sarrafı ama ben inatçıyım kim ne derse desin kendim görene kadar pes etmem sadece kafa karışıklığı yaşarım
Yani herkesin o kadar kötülemesi için adamın katil olması lazım. Ben seçmişim sevgili diye hiç mi kötü bir yanını ben görmedim, kimse mi yanımda bir iyi halini görmedi diye kendi kafamda çapraz sorgulamalara başlarım sjsjsj
İstisnasız herkes kötülüyorsa ve yeni yeni sevgili olduysak, evet soğuyabilirim. Ama sevgilim uzun süredir hayatımdaysa, onu benden iyi tanıyan olmaz diye düşünüyorum
Merhaba Dorothy! 🌸
Ah o kitaplar bizi nasıl güldürüp düşündürüyor, değil mi? 😊 Şimdi gelelim konumuza... Eğer herkes sevgilimi kötülese, biraz sinirlenebilirim ama hemen soğuyacağım anlamına gelmez. Karşımdaki insanı tanımadan, sadece başkalarının laflarıyla hareket etmek, biraz haksızlık gibi geliyor. Tabii duruma ve söylediklerinin doğruluğuna da bağlı. Ama önce sevdiğim insana güvenmeyi tercih ederim! Peki sen bu durumda ne yapardın? 🌿
Cevap
43Cevap
Dünya bir yana yâr bir yana olur bende. Başkalarının lafı ile onu hayatımdan çıkaracak az sevmem..
Merhaba,
İnsanların ne dediği önemli değil, boş canları cehenneme! 😅
Bu yüzden soğuyanların da canı cehenneme! 😅
Umurumda olmaz, benim ne yaşadığım ve nasıl bildiğim önemli.
Hayır soğumam. Kimsenin ne düşündüğü zerre umrumda olmaz. Hayatımdaki insana güvenip hayatıma aldıysam o benim için doğru insandır zaten. Onun bunun kötülemesi ile soğumam ben
Sevdiğim kişiyi kimsenin kötüleme gibi bir lüksü ve haddi yoktur, onlara bunu vermem..
Buna en başta ben izin vermem.
Hayır kendi aklım fikrim var çok şükür. başkası kötüledi diye kimseden soğumam
Hayır kimseyi ilgilendirmez benim kendim görmem lazım yanlış olanı o zaman ben kendim zaten soğurum😂
Şimdi kötüleyen kişilere bağlı eğer gerçekten bir şeyini görmüşse bana uygun olmadığını düşünüyorsa ve bu konuda bana fikir vermek istiyorsa amenna ama sırf kıskançlığından dolayı kötülüyorsa kimseyi umursamamam insanların dediğine göre hayatımıza insan alıp insan silecek olsaydık selam verecek insan kalmazdı
Kimin ne düşündüğü umrumda olmadı ne benim hakkımda ne de yârim hakkında kimse eleştiri yapamaz yapanı da takmam ben buyum ve seçtiğim adamda o kimseyi ilgilendirmez
Başka birinin söylediği ile hareket etmem.
Fikir ve düşünce söyleyene aittir.
Aklımı kimseye kiraya vermem.
Verenle muhatap olmam.
Benim bildiğimin üstüne çamur atmaya çalışanın annesiyle sert bir dansım olur. Gerìzekalılarsa yapsınlar bakalım o âptallığı
ben biraz muhalif bir karakterim. herkes kötülüyorsa daha çok ısınırım. o kötü tarafını kendim görene kadar..
Ben seviyorsam sorun yok başkaları sevmek zorunda değil
herkesin agzini torba yapip buzebilirim askima deger
suanda ayrilan kız arkadaşim için en olumlu yaniti 2 insandan aldim biri annemdi kafasini toplar gelir dedi diğeride arkadaşimdi geri kalan herkes yolu falan dedi ben yasadiğim gordugum kadariyla ole biri olmadiğini dusunuyorum bambaşka 2 aydi bir kızın bu kadar oyun yapacagina inanmiyorum vardir bir nedeni
Başkalarının aklıyla iş yapmam iyiyi de kötüyü de bilirim
Ben yeterince tanımışsam hayır ama yolun başında isem ve bu “herkes” ise durum değişir
Soğumam. Partnerim hakkında en ufak bir olumsuz düşünce bile oluşmaz
Bir sorgularım ben de. Benim göremeyip onların gördüğü nedir diye düşünürüm
Bana göre iyiyse ilişki sorunsuz gidiyorsa, sevgilimden değil çevremden sogurdum heralde
Yoo soğumam önemli olan benim onu nasıl bildiğimdir😏
Durup bir düşünürüm ve bu kızlar boşa konuşmaz der ve soğurum. 😄
Herkes el birliği ile birşeyi kötülüyorsa ortada bir doğru olması lazım
Ben beğeniyorsam çevrem beğenmek zorunda kdkdkdk
Niye diğerlerini dikkate almayın onu birebir tanıma sansima sahipken
Hayır. Çünkü insanların ne düşündüğü ve söylediği umrumda değil
Sevgilinizi kötüleyen insanları hayatınızdan çıkartmazsanız bu fikirlerden etkilenirsiniz
Kötüleme nedeni ne diye bir durup bakarım. Haklı gerekçe varsa aptallık etmem.
Benim görmediğim bir şeyleri görüyor olabilir ama nasıl ve neden söylediği önemli. Yerinde tespitler yapıp benim iyiliğimi düşünüyor ve bunları kibar bir şekilde söylüyorsa ne güzel. Bu durumda partnerimle ilişkimi bir gözden geçiririm.
Bazen insanlar çok sevince gerçekleri göremiyor. Eğer bir kaç kişi benzer şeyleri söylüyorsa muhakkak bir bo. kluk vardır
Duruma bağlı, arkadaşım olsa bunda bir gariplik var der, bırkırım ama yoldan geçen de müdahale edemez
Allah başka dert vermesin
Amin
Neyseki böyle dertlerim yok sjjs
Ahdjsjdj
Ben genelde etrafta tavsiye verenlerin tam tersini yapan biriyim.
soğumam böyle bir şey yaşamıştım 2 yıl önce düşündürtmüştü sadece
gercekten seviyorsam asla umrumda olmaz
ilişkiyi ben yaşıyorum onlar değil başını yiyebilirler
Hayır kötüleyenlerden soğurum
Ya bana nasıl davrandığı önemli
İster istemez etkilenir her insan
Hayır asla görmeden inanmam
Altı boş şeylerle soğumam
soğumazdım ama kafamda soru işaretleri de oluşurdu
Ben insanların ne dediğine hiç bakmadım
Kimsenin sözüne güvenmem ama şüphe duyarım
Hayır kötüleyenlerden soğurum
Dışarısını etkisi beni yolumdan döndüremez
Ben tersim ya bana ters isler dahada baglanirim hdusudh
Onu sevdiğimde kimse yanımda yoktu kimsenin kötülemesine izin vermem
Benden baska kimse sevgilimi kotuleyemez
Çekemezler Cemalımı
Bence de
Ben sevdiysem yedi cihan kötülese boş
Kimseyi dinlemem. Dikkate de almam
Sevgilimi kimse kotuleyemez
Bana ne herkesten
Onlardan soğurum
Hayır..
Hayır soğumam
duruma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?