3 ay sonra bana geri dönen eski konuştuğum tekrar buluşmak istiyor sizce?

Merhaba herkese iyi geceler. Ben 3 ay önce biriyle konuştum. İki kere buluştuk. İkincisinde terledi. Bende neden bu kadar terledin diyince bana senin yüzünden dedi.1 hafta ne o aradı ne ben. Ben konuşmayı bitirdim.2 gün önce beni dışarıda görmüş. Telefonla sesli arıyor. Konuşmaya başladı. Bana öpücük borçlusun diyor. Alacaklarımı alıyım da diyor bana. Bende dedim ki ben birisiyle buluşacaksam menfaatim için buluşmam dedim. Sende alacakların İçin buluşursun dedim. Arada fark var dedim. Hemen bana öyle düşünme filan dedi. Ben gerçekçi bir kızım gerçekleri konuşuyorum dedim. Bende öyleyim dedi. Sanki 3 ay sonra beni yolda görünce aklına gelmişim. Benimle sevdiği için değil öpmek için buluşuyor sizce arkadaşlar?

3 ay sonra bana geri dönen eski konuştuğum tekrar buluşmak istiyor sizce?
Cevapla