Evleneli henüz dört ay oldu ama kocam bana çok soğuk davranıyor ve beni ihmal ediyor. Evliliğin ilk ayından bu yana sık sık arkadaşlarla takılacağım diyerek geceleri eve gelmiyor.
Ben hep onu bekleyecek miyim böyle? Ne yapmalıyım?
Evleneli henüz dört ay oldu ama kocam bana çok soğuk davranıyor ve beni ihmal ediyor. Evliliğin ilk ayından bu yana sık sık arkadaşlarla takılacağım diyerek geceleri eve gelmiyor.
Ben hep onu bekleyecek miyim böyle? Ne yapmalıyım?
Bu arkadaş daha evlendiğinin farkında değil. Bu işi düzeltmezse boşanmaya kadar gider. Evli bir insan için artık eşi arkadaşlarından önce gelmelidir. Yani seninle zaman geçirmesi gerekir. Arada arkadaşları ile de takılmasında bir sakınca yok. Ama bu kadar olmamalı. Eşinin annesinin söylediği de elle tutulur bir şey değil. "Yeni evlisiniz. Zamanla alışır." diye bir savunma olamaz. Evlendiğiniz gün onun arkadaşları geride kalmalıydı. Seninle gezecek. Seninle alışveriş yapacak. Beraber eğleneceksiniz. Kocanı karşına al ve rahatsızlıklarını tek tek anlat.
@aceleon Boş konuşuyorsun. Eğer bir insan evlenip arkadaşları ile daha az zaman geçitiyor diye arkadaşları onu silecekse, silsin. Öyle arkadaş olmaz. Evli insan arkadaşlarına değil, evine daha çok zaman ayırır. Benim de dostlarım var. Ama ben onları az görüyirum diye beni arkadaşlıktan atmadılar. Gerçek dost olsalar zaten, "ya neden sürekli bizlesin. Git eşini al. Dışarı çıkar." demeleri gerekirdi. Demek ki onlar da senin kafandalar. Sizin kafanız anca buna çalışıyor. Böyle olunca erkek olduğunuzu mu hissediyorsunuz? O zaman evlenmeseydi. Her dakikasını onlarla geçirseydi. Yazık değil mi bu kadına?
@Diyetyapankız1 Bunlarınki ergen kafası. Öyle yetiştiriliyorlar. Kadın ev işçisi olarak görülüyor. Ev işleriyle uğraşsın. Eşune hizmet etsin. Eşinin cinsel ihtiyaçlarını gidersin. Eşi de ne yaparsa yapsın. Erkek adam arkadaşlarıyla vakit geçirir. Kadın onu darlamamalı vs.
Vardiyalı iş haricinde gece evine gelmeyen adam adam değildir kardeşim bak mesela çalıştığı iş vardiyalıdır eyvallah gece işe gider o normal hani gündüz bi işi olur bir yere gider gene eyvallah ama gece insan ne yapar ki dışarıda hayır yani dışarıda gece gece ne işin var. Gir karının koynuna sıcacık mis gibi yatıp uyuyor musun sevişiyor musun ne yaparsan yap ama ben olsam sevişirim tabi o ayrı mesele 😁☺️😋😋
kızım saçma sapan konuşma bu s. lakları da dinleme yok ağla duygu sömürüs yap yok önceliği sen olmalısın vs vs.
siz görücü usulü evlenmişsiniz canım görücü, adam sana aşık olduğu için almadı seni, evlilik hayatı istemiş e yaşıyo da demek ki yaşayacağını bundan mutlu değilsen boşa gitsin ne uğraşıyosun.
Annem bu. Annem babamı 27 sene bekledi. Anca yaşı ilerleyip evcimen birine dönüşünce evinin adamı olup aile babalığı yapacağı tuttu. Seni de böyle bir hayat bekliyor olabilir. Sizin şu an en sarmaş dolaş en tutkulu olmanız gereken zamanlar bir de. Çok mu arıyorsunuz böyle adamları? Cidden anlamıyorum, neyi cazip geldi de evlendin böyle oynak biriyle
Hay ağzına sağlık
Ah canım ya, hissettiğin hayal kırıklığını tahmin edebiliyorum. Henüz evliliğin çok taze ve bu süreçte sevgi dolu, yakın bir ilişki kurmak istediğini anlayabiliyorum. 🥺 Ama eşinle bu durumu açık açık konuşman en doğru adım olur bence. Onunla duygularını paylaşırken suçlama tonundan kaçın ve ona sevgiyle yaklaş. Mesela, nasıl hissettiğini ve onunla daha fazla vakit geçirmek istediğini tatlı bir dille anlatabilirsin. 💑
Bu arada, arkadaşlarıyla zaman geçirmek istemesi normal ama denge önemli, değil mi? İkiniz için bir alan yaratmaya çalışın. Sonbaharın bu romantik havasında, bir akşam yürüyüşü veya küçük bir sürprizle aranızdaki bağı güçlendirebilirsiniz. 🍂 Peki, o konuşmayı yaptıktan sonra nasıl hissettin, merak ediyorum. Daha iyi bir çözüm buldunuz mu? 💬
Ah canım ya ne aq şu samimiyetsiz robotu kaldirin
@Ecemmtoygar sakin ol 😂
@Ecemmtoygar bende gicigim bu yapay zekalara.
Ota boqa her soruya sanki gerçek hayat yaşıyormuş gibi cevap veriyor..
Birde resmine bak. Survivor daki aycana benziyor
Bende çok gıcığım yırtık dondan çıkar gibi her yerde çıkıyorlar
Cevap
102Cevap
Ne yazıkki çoğu erkek böyle bu zaman da gül gibi karın var işte yok ama. Herşeyin bir sebebi var senin gözün dışarıya kayarsa harami kendine helal kılar isen Allah'ta helal olanı haram yapar sana
Gizli kaçış... muhtemelen hala bekarlığın elden bırakmadığını kendine isptalıyor... izin ver takılsın... sende kendi kendine planlar yap icine dahil etme bak bakalım nasıl dahil olmadıgını farkediyor... Hala farketmiyorsa bir aile danışmanı bir de avukat numarası göndereyim ben sana 🤷♀️
Bir heves evlenen , buyumemis erkekler böyle maalesef. Evdeki hanımı çamaşır yikasin, yemek yapsın diye alıyor bazısı robot gibi duygusu olmasın, sevgi beklemesin diye bakiyor.. Bence sallama bir süre sende plan yap çik empati kurmuyor hala devam ediyorsa bosanmani oneririm bu kadar ilgisiz adamla çocuk da yapılmaz daha da üzülürsün yalniz hissedersin
Gece nereye çıkayım ben
geçmiş olsun bir mağdur daha. Henüz evlendiğini idrak etmemiş. Dışarı çıkmasına izin verme seninle vakit geçirsin. Devam ederse ailesine şikayet et en son kendi ailene şikayet et başka türlü çözülmez bu durum. Dışarı gönderme bir yerlere gidin vakit geçirin
Nasıl engelleyebilirim ki?
Yatağa çek, film izleyelim de, şuram ağrıyor buram ağrıyor başım dönüyor tansiyonum düştü galiba de mecbur bırak.
@isimsizbilen cilve lazım knka
@isimsizbilen sence ne olmalı
Babana soyle kayınvalıden tabı oglunu tutar kayınvalıdenı bıdaha ılıskınıze katma senı kotu cıkarırlar senı demekkı adam sımdıden yoksayıyor bellıkı sevmıyor senı bende yenı evlıyım esım bır dakka bıle gec gelemez eve gec gelırse benım gazabıma uğrayacagını bılır cunku ona sen o korkuyu vermemıssın
Kayınvalidem beni çok seviyor
O yuzden mı oglunu tutuyor neden lafını dınletemıyosun ona
Bunu onunla konuş senin sevgine ilgim var. Sen böyle yapınca ben 20-30 yıllık evli biri gibi hissediyorum kendimi. Evli olduğunun ve benim ihtiyaclarımın olduğunun farkında mısın? diye sor. Evlenmeden önce ilgi düzeyi ve seni öncelik yaoma durumu nasıldı? Birden bu kadar ilgisiz mı oldu yoksa sen hep ikinci plana atılan sessiz kalan mıydın?
Evlenmeden önce daha ilgiliydi. Sevgili olmadık hiç, görücü usulü sayılır ve ailelerin önerisiyle konuşup evlenmeye karar verdik ama ilgisi vardı yani.
Oturup konuşmayı denemelisiniz. Suclarayarak değilde neden bu hale geldiğinizi bulmanız lazım
Bi bitmediniz yemin ederim senin gibi evliler çok internette, kocanı gelip burada şikayet edeceyini al otur karşına konuş burdakiler sana yürümekten başka şey yapmazlar, hem evli birisinin bu gibi ortamlarda ne işi var anlamıyorum, burada cirit atacaginiza gidin mutlu olmanın yollarını arayın
Kocan, seninle ilgilenmeyerek önce burada soru açmana sebep oldu. Umarım ilgisiz kaldığın için buradaki abazalardan birinin cinsel açlık ilgisini sevgi zannedip aldatmazsın
en basindan taviz verdigin icin evet maalesef bu sekilde devam edecek. sen de disari cik arkadaşlarınla gez toz. sakın cocuk yapma
Alıp karşına konuşacaksın. Adam olmuyorsa adam edecek kişilerle konuşup anlatacaksın onu iyi bı sallarlar
Kayınvalidemle konuştum. Sıkboğaz etme şimdi evliliğe de illa ki alışır zamanla dedi?
Ne diyeceğim
Ondan sonra eşim bana dayak attırır korkusuyla bir müddet yaşar.
Bu seferde mıymıntı korkak diye hanımefendi soğur ondan.
Olmaz o senin dediğin
e ne demek başka? azarlasınlar mı diyosun, yine aynı kapıya çıkar.
kimse kimsenin boş muhabbettini çekmek zorunda değil adam belli sadece evde işlerle uğraşacak, seks yapacak çocuk yapıp büyütecek birini istemiş almış bunu görücü usulü kız bundan mutlu değilse boşar olur biter İNSANLARI DÜZELTMEK KİMSENİN HADDİ DEĞİL.
Evlilik sorumluluk bilincin de olmayan birisi kadın olsun erkek olsun zordur. Sana tavsiyem asla çocuk yapma korun ikinci tavsiyem kendisiyle konuşmaya çalış sonra da annesi babasına durumu izah et kendi ailene değil
Otur konuş derdini şimdiden böyle yaparsa ilerde hep böyle devam eder biz evliyiz artık arkadaşlarınla dışarı çıkması azalt de evlenince bekargibi takilman olmaz de
Arada izin ver sen de hep eve kapaasin ama bunun yaptığı da aşırı yanlış
Görücü usulü evlendiniz sanirim
Evet
Yani eskiden tanıyordum küçüklükten. Ama asıl tanışmamız evlenmeden önce 8 ay sürdü görüşme söz vs.
Çok kısa sürmüş ya dinlemek isterim aslında elimden geldikçe düzeltmeye çalışırım ilikinizi bizim evliliğe benziyor cunki çok şükür iyiyiz şu an biz
Hiç konusmadin dimj erken gel evliyiz falan diye
Geç kalma diyorum hep de zaten evden geç çıkıyor akşam yemekten sonra. Bakarız diyo
Seni hiç dışarı çıkartıyor mu peki haftada kaç gün çıkıyor o
Evet birlikte çıkıyoruz haftada bir gün falan. Ama kendisi haftada üç dört gece böyle. Aksam yemekten sonra gidiyor sabah ezanına kadar gelmiyor.
Çok geç geliyor yaa çok duruyor dışarıda seninle ilgisi az benimle ilgilen seni özlüyorum de ve alkol mu iciyorlar buluşup ne yapıyor her gece bunlar
Alkol kullanan birisi değil. Ne yaptıklarını da bilmiyorum ki takılıyoruz diyor? Kimle diyorum arkadaşlarla sen tanımazsın diyor. Sadece bir arkadaşını tanıyorum ben de zaten. Kimseyle tanıştırmıyor.
Kusura bakmayın yanlış anlaşılmasın ama kimseyi eklemiyorum hesaba anlayis gosterin lütfen
Eklemiyosun burdan yazım yatak odasından ceza ver ne yaptığı belli değil çünkü yanastirms kendine naz yap çok abartmadan ve ilgiz olduğunu belir çok üzülüyorum bu duruma de evliyiz biz artık beraber vakit geçirmemiz lazım de
Sorun değil kendim le ilgili snlaticsktim belki fikir olur diye sorun değil
Aklı selim biri olsa bunu yapmaz eşinin düşünceleri yanlış ya da istemsizce hareketleri hayatında baska birinin olduğunu düşünüyorum
Niye benimle evlensin o zaman
Ondan hayır gelmez boşan seni sevmiyordur ya ailesinin zoruyla evlenmiştir senle ya da başka bir amaç için
Zorla niye evlensin kocaman adam
Erkenden evlendin de neye dayanarak evlendin? Gözün mü kördü yani bir anda değişmiş olamaz bu adam.
O daha ergenlikten çıkamamış dışarda içecek kızlara yazacak falan evlilik daha kafada yok onun aslında böyle olduğu sürece de sen ya aldatirsin ya bosanirsin
Öyle evlilik olmaz hele 4 aylık evlilikte hergun birlikte olup cinsellik yaşamak iki tarafında hakkıdır burada biri pasifse işin yönü aldatmaya kadar gider
zor kritik durum umarım böyle devam etmez benzer ama farklı yaşadıgım durum var benımde süreç uzun olunca buyuk problemler oluşuyor maalesef yaşayan anlıyor bunu
Şaka gibi anlamıyorum bu adamları neyin kafasını yaşıyorlar. Böyle yaparsa sen ondan soğuyacaksın bunun farkında değil mi? Hiç karşına alıp konuştun mu?
Abla millet görücü usulü yüzünden cart curt demis ama alakası yok görücü usulü evlenip mükemmel evliliği olan insanları çok tanıyorum sen sey yapabilirsin mesela anlatabilirsin dersin askim yeni evliyiz sürekli dışarı çıkmanı istemiyorum biraz da birlikte vakit gecirsek haftanın 1 veya 2 günü çıksan olmaz mı falan diye iki de duygu sömürüsü yapacaksın aslında böyle gözlerini falan doldurup ben seni özlüyorum evde yokken falan diye belki tav olur o zaman
İşe yarar mı dersin
Yarar gibi bence böyle mesela sana dışarı çıkacağım bu akşam dediği gün falan akşam için romantik bir ortam falan hazırlarsın mum yemek falan çıkamaz o zaman😁🩷
Yani sevgiliyken nasıldı mesela çok dışarda takılan bı karakterse evde en güzel şeyleri de önüne sersen Durmaz o senle alakalı değil ama öncesi evde duran biri iken evlilikten sonra evde durmuyorsa o zaman bı yerde bı sıkıntı vardır
Sevgili değildik. Çok kısa süre konuştuktan sonra nişanlandık.
Evet çok arkadaşı var biraz öyle gezmeyi falan seviyor.
Pek severek evlenmiş gibi gelmedi Allah yardımcın olsun
Al karşına konuş biraz darla. Başka kadın olsa ağzını yırtar o adamın biraz sen de cazgır ol burnundan getir. Bunu da biz söylemeyelim.
Aç boşanma davasını ömrünü onu beklemekle mi harcayacaksın saygısız herif bir ihtimal aldatılıyor bile olabilirsin
Gezmelerinden arkadaşlarından feragat edip eşine zaman ayıramıyorsa neden evlendi? Bazı erkeklerin sorumluluk bilinci beni çıldırtıyor Allah için. Al valizini babanın evine git akıllansın. Tamam evlendik artık benim rahatına ermiş.
bu yeni evliler neden düzgün seçim yapamıyor genelinde aynı sorun var ya ihmal ediyor ya ilgisiz davranıyor
Canım onun hayır diyemeyeceği şeyler yap az kadinligini konuştur benim ki de böyleydi sonra da dibimden ayrilmazdi
Nasıl yani
Ay işte anlamadın mi ya
Cicim ayları da böyleyse ondan bi cacık olmaz
Benimde flörtleştiğim çocuk aynısı çıktı ben uzaklaştım çekemedim Allah sabır versin ciddi manada çekilmiyor bu gece gezmeleri erkeklerin. İşinde gücünde sosyal çevresi az erkek bulmak lazım.
Valla ilk aylar yıllar böyle oluyor benden demesi
Allah yardımcın olsun bacım işin zor gibi görünüyor
Heyecanı sevgisi evlilik cüzdanını alana kadarmış Seni artık tamemen cepte görüyor
evliliği anlamamış henüz. sözünü dinleyeceği biri ile konuşmalı, sana haksızlık ettiğini anlamalı
Şaşırmamak elde değil benim karım olsa onu öpmeye sevmeye doymam evdeyken kucagamdan indirmem
Ohoo aeni boynuzluyor sen hala duruyormusun. Neden evlendinki bununla
Ne saçma bir şey bu böyle ya sende açık açık söyle seni istiyorum yanımda, gitme diye..
Eve gelince huzur bulmuyor demek ki! Kocanı değil kendini sorgula.
Üzücü bir durum. Karşına alıp konuş. Konuşmakta daha fazla geç kalma yoksa geç olur.
eve gelmiyor derken hiçmi gelmiyor geçmi geliyor. onu anlamadım
Gel biz de beraber takılalım.
O kaybettiği zamana yansın
Böyle yapması çok yanlış, insan eşinin yanında olmalı her daim
Duzelir zamanla bir kac surat yap bak nasil hizaya geliyor
O bence eski alışkanlıkları sürdürmeye çalışıyor beni kısıtlama moduna girmiş kendince
Sende kendi kız arkadaşların ile dışarı çıkıp gezmelisin
24 yıllık evli biri olarak bu ihmalkarlık başına iş açacaktır
Merhaba, daha 4. Ayda bu kadar senden uzak olması tabiki normal değil
Ben evli olacağım karımı görmek için koşa koşa eve giderim
aa o sey yapiyodur hali saha maci falandir. cift kale. hani var ya
aldatcaksin böyle kocayi karsiyla ilgilenmeynin karısıyla baskalari olgilenir
Annem 20 yıldır bunu yaşıyor sana diyeyim bu zamanlarda ipi eline aldın aldın alamazsan daha da ölene kadar beklersin. Evliliğin amacı neymiş bu adam için? Bekar hayatı yaşayacaksan neden evlendin?
Ama nasıl
Seninle daha çok vakit geçirmek istiyorum ama sen her akşam dışarıya çıkıyorsun. De
Tipik mal koca profili ulan benim karım olacak evde niye bekleteyim arkadaşlarım varsa gelsinler eve misafir ederim ne bu
Ben yeni evli olsam karımı hiç yalnız bırakmam vallah sürekli fan Fin fon yapardık 🤣🤣🤣
Sen neden bekliyorsun çık dolaş keyfine bak kaliteli vakit geçir. Oturup onu bekleyip kafanda kurmak sana ne katar ki
Gece nereye çıkayım
Acilen boşan düzelmez o adam. Evliliğin verdiği umursamazlık ve rahatlık var düzelmez.
Sende onu umursama kendşne odaklan böyle gitmez
Yaptığı şey doğru değil bekarlıktan çıkamamış daha sözü geçen varsa ailesinden büyük söyle uyarsınlar yoksa böyle devam eder ağzınızın tadı bozulmadan yola getirsinler
Gece eve gelmiyorsa baska kadin vardir arkadas dediği o dur
ilgilenmiyosaa günün birinde seninle ilgilenen biri çıkar. o yokken epey bi ilgilenir kocanın yerine
Sende arkadaşlarına git beraber eğlenin sohbet edin.
boşanmalisin yol yakinken. şimdi boyleyse sonra hic ugramaz. hayatinda başka biri olma ihtimalide cok yuksek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?