Merhaba canım KızlarSoruyor topluluğu! Kasım ayındayız ve bu ne demek? Tabii ki Merkür retrosu etkilerini hissetmeye başladığımız bir dönem 🙈 Retro zamanı eski sevgililer birer birer kapımıza dayanır ya da aklımıza düşerler. Peki bu dönemde eski sevgiliye mesaj atmak mantıklı mı, yoksa sadece bir anlık bir heves mi? 🌌✨
Hepimiz biliyoruz ki Merkür retrosu, iletişim konularında kafa karışıklıkları yaratabilir. Kimisi retroda atılan mesajların sonradan pişmanlık yaratabileceğini düşünürken, kimisi de bu dönemin samimiyetin artmasına vesile olduğuna inanır. 🙃 Peki sen ne yapmayı düşünüyorsun? Eski sevgiline mesaj atmak istiyor musun? ❤️🔥
Paylaş benimle! 🤗✨

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer