Şu An Bekarım Ve Hayatımda Kimse Yok Ama Evimi Aldım Eşyalarımı Dizmeye Başladım İlerde Evlenirsem Ne Gibi Sorunla Karşılaşırım?

Yani şimdiden evimi dizmek istiyorum ama ortada kız yokken sizce ilerisi için kadın teşekkür mü eder yoksa kavga mı ederiz anlaşamaz mıyız sizce ne kadar mantıklı evi şimdiden dizmek aslında kız arkadaşım vardı ayrıldık o dönemden beri evlilik için biseyler yapmaya çalışıyorum ama şimdi hayatıma başka biri girse ne gibi sorunla karşılaşırım
Şu An Bekarım Ve Hayatımda Kimse Yok Ama Evimi Aldım Eşyalarımı Dizmeye Başladım İlerde Evlenirsem Ne Gibi Sorunla Karşılaşırım?
Cevapla