Uzak mesafeli birkaç şey yaşadım ama gerçek ilişkim olmadı, normal mi sizce💫?

34 yaşındayım. Hayatımda birkaç kez duygusal şeyler yaşadım ama hiçbir zaman gerçek, karşılıklı bir ilişkim olmadı. Bazen insanlar buna şaşırıyor, ben de bazen kendi kendime Acaba normal mi? diye düşünüyorum.

Ama ben hep kalpten gelen bir sevgiyi, gerçekten hissedilen bir bağı bekledim. Belki bu yüzden yalnız kaldım, belki de doğru zaman henüz gelmedi. Yine de inanıyorum… bir yerlerde, kalpten sevebileceğim biri mutlaka vardır. ❤️

Uzak mesafeli birkaç şey yaşadım ama gerçek ilişkim olmadı, normal mi sizce💫?

#Aşkİlişkileri

Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 🥳💖😎
Uzak mesafeli birkaç şey yaşadım ama gerçek ilişkim olmadı, normal mi sizce💫?
Cevapla