Sizce bir insan neden aşk yaşamak ya da hayatına birini almak istemez?

Bazen kendi kendime düşünüyorum… Bazı insanlar “ilişki düşünmüyorum” ya da “hayatıma kimseyi almak istemiyorum” diyor. Benim fikrimce bazen gerçekten özgürlüğünü korumak istiyorlar, bazen de geçmişte yaşadıkları şeylerden dolayı korkuyorlar. Ama bence insan sonuçta sevmek ve sevilmek ister. Ben böyle düşünüyorum. Sizce gerçekten kimseyi istememek mümkünmü?

Sizce bir insan neden aşk yaşamak ya da hayatına birini almak istemez?

#Aşkİlişkileri

Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 🥳💖❤️😎
Sizce bir insan neden aşk yaşamak ya da hayatına birini almak istemez?
Cevapla