Lise hocam sevgilime mi yazdı yoksa ben mi kafayı yedim kıskançlıktan?

Hastaneden çıkarken lise hocamla karşılaştı işte selam verdi ben de görmezden gelmedim tabi selam verdim dedi ki bu yanındaki güzel kadın kim çok güzelmiş falan dedi daha sık buluşuruz artık kız arkadaşını da getir ama dedi? Arabada dedim sevgilime sana mı asıldı diye yok yaşlı başlı adam ne asılacak hiç düşünme bunları dedi anlamıyorum bana normal gelmedi ben mi kıskançlıktan kafayı yedim algılayamıyorum çok garip hissediyorum belki hala iğnelerin etkisindeyim ondan bilmiyorum. Sizce çok mu kıskancım?

Lise hocam sevgilime mi yazdı yoksa ben mi kafayı yedim kıskançlıktan?
Cevapla