Acillll? Arkadaşlar erkek arkadaşıma (normal arkadaş) erkek olsam g. y olurdum dedim keşke erkek olsamda g (a) y olsam diye?

Vercen mi dedi ben nee tövbe dedim şimdi verecen mi derken kendine mi diyor baskasına mı diyor (ben aşk anlamında dedim o zaman her escinsel olan s*x için oluyor aq)

Acillll? Arkadaşlar erkek arkadaşıma (normal arkadaş) erkek olsam g. y olurdum dedim keşke erkek olsamda g (a) y olsam diye?
Cevapla