Yazın bir kızla tanıştım her şey güzeldi 3 4 ay böyle sevgiliydik ama pek iliski yapan birisi değilim. bu iliski süreçini kötü yönettim ve cok ayrıl barış yaptık iliski toxiclesti. 7 8 defa barismak icin kız yazdı bana her seferinde o çabaladı bende 0 çaba gibi gözüküyordu dıştan ama hrrşeyden cok seviyordum onu en basindan beri. özet geçicem biz en son barıştık. ve buluştuk kız çiçek istemişti onuda unuttum sonra en sonda kız buluşuyoruz yine sorunları çözemiyoruz. tarzı konuştu bende ayrıldım. sonra barışmak icin yazdım istemedi kafada bitirdiğini söyledi ama bu bana asla inandirici gelmiyor. whatsapp storylerime aninda bakiyor
ve geçen sabah çok tuhaf bir şey oldu kafami karıştıran. 1 aydır ayrıyız normalde asla bukadar uzun sürmezdi. sabah 7:50 de beni birisi aradi efendim dedim kapatti arayan kişi sesimi duymak icin aradı orası kesin. işletmek icin olsa cevap felan verir dalga geçerdi bide 7:50 de kim niye işletmek icin arasın? ondan başka birisi olamaz en son ki exim 1 yıl önce felandi o asla olamaz
napiyosun nasilsin yazdim ama uyumuş sabah cevap verir eğer seviyorsa geri döner mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer