Neden artık birine aşık olamıyorum, yaşım mı geçti bu işler için?

22 yaşındayım, 23e geçtim. üniversiteye girene kadar hep bi melankoliklik, hep bi platonik, acıklı aşk hikayem vardı. Ama artık olmuyor ya. Yaş arttıkça oluyor bu işler sanardım, meğer tersineymiş.

Sadece beğendiğim birileri oluyor, stalklayıp geçiyorum o da, oturup aman aşığım, bitiyorum havalarına giremiyorum heyecanı yokmuş bu yaşların aw djdjkddk

Sizde nasıl bu durumlar?

Neden artık birine aşık olamıyorum, yaşım mı geçti bu işler için?
Cevapla