Uygunsuz video izlemek ile geçmmişte biriile konuşmak aynı şey mi?

benim üniversite vakitlerinde konuştuğum bir kişi olmuştu Bir buçuk yıl sürdü ancak yani Çok ciddi bir konuşmamız olmadı Sürekli kavga ederek ya da Sürekli birbirimizi kırarak ya da ne bileyim yani bildiğiniz sevgililer gibi değildi anlayacağınız sadece benim yaptığım elini tutmak oldu.. bunu da eşime söylemiş oldum 8 yıl sonra ancak daha önce yüzeysel söylemiştim. Detay vermemiştim Yani ciddi bir sevgili tarzı ilişkim olmadı falan demiştim bu kadar uzun süreli yani anlatma gereği duymadım anlayacağınız. Dün de ailemizle alakalı zaten çalkantılı bir süreç geçirdiğimiz için gelecekle ilgili ben biraz konuşayım dedim o konuyu da ağzımdan kaçırmış oldum şimdi de eşim Neye uğradığımı şaşırdım neden daha önce demedin ya da ne bileyim hala şok içindeyim şoku atlatamıyorum falan diyor. Ben de hak veriyorum ona Ama ben de diyorum ki yani abartılacak şekilde büyük şeyler yapmadım hele de şimdi sevgililerin yaşayış tarzlarına bakaraktan üniversitede hele de gerçekten insanların hayatı yaşam tarzları öyle farklı oluyor ki. ben yine iyi temiz kaldım diye düşünüyorum. ama eşim daha önce benim hiç böyle sevgilim olmamıştı seni de öyle sanıyordum onu da sürekli Bana söylemeye başladı dert ediyor Yani kendine anlayacağınız. Bakın tekrar diyorum ona hak veriyorum en başta yani söyleseydim olurdu. Ama ben de ona diyorum ki ya senin de bekarken bol bol uygunsuz video izleyip zevk alman da bana absürt ve ayıp uygunsuz geliyor ki bunu ben ilk çocuğuma hamileyken dw benden habersiz yaptı banyoda tesadüfen yakaladım bende bunu yadırgadım ama insan alışıyor yani unutuyor. Bana en başta böyle şeyler yaptığını söylemişti yani sevgilim olmadı ama böyle böyle şeyler yapmışlığım var diye nişanda iken açıkça anlattı her şeyi. Anlayacağın Şimdi benim bu geçmişteki olan şeyi anlatmam Onun için problem oluyor sizce bu kadar büyütülecek bir şey var mı yok mu. Fikir almak istedim.

Uygunsuz video izlemek ile geçmmişte biriile konuşmak aynı şey mi?
Cevapla