Böyle saygısız insanlara sinir oluyorum. Düşüncesiz ve egoist.


Bu şarkı da bu tür insanlara gelsin...✌️👏🤌
Böyle saygısız insanlara sinir oluyorum. Düşüncesiz ve egoist.


Bu şarkı da bu tür insanlara gelsin...✌️👏🤌
Evet bir de klavye sesini açan var görgüsüz gibi. Uzun yolculuklarda daha gıcık. En iyisi şahsi araç ekonomik biraz fazla gelsede bu yüzden arabayı kendim kullanmayı tercih ediyorum.
Uzun yolculuklarda bağıra bağıra konuşanlar peki. Telefonu yutturasım geliyor. Hatta uyarıyorum öylelerini.
Arkadan bir ses geliyor. Sürekli gülen bir adamın sesi, çocuk da olabilir. Videoya eklemişler belli çünkü videonun sesi çok başka. Şu karşı apartmanın 3. katındaki balkondan geliyor. Sesi o kadar açık ki. Nereden geldiğini bulabilirsin. Gün zaten sıcak, bu ses aman Allahım tahammül edemiyorum. İçeri gireceğim... 🤣🤣
Nefret ettim ortak alanda oturmaktan odama kaçtım yine.
Abi sen çalışan adamsın. Sustur bağır tepkini göster. 🤣🤣
45 yaşında koskoca adam ergen gibi azarlıyayım mı. Benim oğlan bile yapmıyor bu hareketleri.
Evet kesinlikle saygısızlık.. Görgü kuralları burada devreye giriyor işte.. Son ses dinlemeleri yok mu birde.. Sinir oluyorum resmen..
Ergen gibi hareket kocaman adamda.
Ağzının ortasına çakasım geliyor öylelerine işte..
Ufff hemde ne biçim. Kalktım odama geçtim zaten ortak alandan.
Kulaklık denen bir icat var müzik dinliyorsan al onunla dinle konuşuyorsan da çık dışarıda konuş..
Onlara gelmemiş galiba kulaklık.
Neyse sinirlenmiyeceğim sakin olacağım.. 😅
Haha bence de 😂
😅😅
Teşekkür ederim.. 😊
Rica ederim 🌹😊
Evet maalesef son zamanlarda çok sık karşılaşıyorum çok rahatsız ediyor parkta oturuyorsunuz yanınızdaki kişi bangır bangır dinliyor telefonda konuşuyor sanki hiç kimse yokmuş gibi yanında nefret ediyorum ve çok sinir oluyorum
Sinir bozucu gerçekten.
Rica ederim ✌️😊
Cevap
6Cevap
Toplu taşımada yapmam toplum icinde yapmam geriye ev kaliyor
Evde de yapma 😄
Ev kira mekan benim babbaaaa jejsjsj ay tmam sustum
Evet kesinlikle saygısızlıktır.
Ergen gibi koca adam.
Bende saygısızlık görüyorum sadece bu değil sokakta gruplu erkekler oluyor yoldan geçen kadınların yanında kahkaha atıyor hiç yakıştıramıyorum cidden. İnsanların yanında yapmaması gereken kendileri saflar..
Kesinlikle öyle. Rahatsız edici hareketlerden birisi de o.
Yurtta oda arkadaşım sesi açarak görüntülü konuşur ve rap müzik dinlerdi. Zaten zor bir bölümde okuyorum ve saatlerce ders dinleyip geliyorum. Gerçekten bazı insanlar çok saygisız
En nefret ettiğim
Hem de ne saygısız var ya acayip uyuz oluyorum o tarz insanlara bakalım ben mecbur muyum yüksek sesle duymaya.
Ortak kullanım alnında yapılmaz yani.
Saygısızlık işte bide ayıp rahatsız ediyorum diye düşünce yok
Kesinlikle ✌️👏
🤞☺️
Ağzının ortasına ıslak sopayla vurasım geliyor 😂😂
Telefonu ağzına versek 😂
Evet çok büyük saygısızlık. Kulaklık diye bir şey var takıyorsun dinliyorsun mis gibi
İcat edilmedi onların dünyasında galiba 😂🌹
Haberdar etmek lazım kendilerini gelişen teknolojiden
Sen bir hayır işle. Kulaklık dağıt cuma namazından sonra 😄
Oldu paşam😂
Hiç kırmazsın bir tane yaa 🌹
😂
Evet saygısızlık
Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok.
Bencil ve egoist insanlar.
Evet saygısızlık.
Çevreye duyarlı lazım.
Öyle
O başkası dediğin kişi ya da kişiler rahatsız olmuyorsa saygısızlık değildir.
Diğeri yapıyor ben rahatsız oluyorum işte.
Evet saygısızlıktır
45 yaşında bunu yapan birde kültürlü dersin.
Yo o da saygısızlık oluyor
Yani yaptığı saçma.
Bazen kim yaninda olduğuna bağlı
Kim olsa da yapılmaz yani.
Bencilik ve özgürlük farklı şeyler
Bu daha başka tür. Saygısızlık.
Son derece saygısızca sergilenen bir tavır.
Ergen gibi yaa koca adam.
Rahatsız olur diye kulaklık takarım hep
Çok saygısızlık. Kulaklıkla dinlenilmeli.
Çingenelk
Ergenus valla
Saygısızlıktır.
Açık ve net ✌️👏
Hoş bir durum değil
Evet öğretmenim.
Onlar daha büyük facia.
Evet dikkatli olmak gerekir
Kesinlikle
Evet saygısızlık
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?