Arkadaşlarım artık bu yaştan sonra evlenemezsin evde kaldın dediler :( Sizce haklılar mı?

36 yaşındayım :( Hep duygularımla oynadı bu kadın milleti, Allah czalarını vermesin bedenimi kullanıp kullanıp selpak mendili gibi beni bir kenara attılar. :( Artık evlenemez miyim? Yaşlandım diye kimse beni kabul etmez mi? Çok üzülüyorum :((

Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar soru ironi amaçlıdır. Ama çok ponçiksiniz moral falan veriyorsunuz teşekkür ederim (kalp, çiçek)
Arkadaşlarım artık bu yaştan sonra evlenemezsin evde kaldın dediler :( Sizce haklılar mı?
Cevapla