BU ERKEKLE İLİŞKİ YÜRÜR MÜ?

Selam. Arda diye bi çocukla ortak arkadaş aracılığıyla tanıştım ve yaklaşık 3 aylık bi arkadaşlık döneminden sonra sevgili olduk. Bu günde sevgililiğimizin 1. Haftası bitti ve sabah günaydın yazmadı dünde uyumadan önce biraz kavga ettik mesajlarıma geç baktığı için. Psikolojik sıkıntılarım var depresyonda olduğum halde sana bunu hissettirmemeye çalışıyorum falan dedi bende o bunu dedikten sonra kavgayı uzatmadım anladım daha fazla uzatmicam iyi geceler diyip yattım. Ve saat 14.00 a geliyo hala günaydın mesajı atmadı zaten 2 gündür üst üste ben günaydın yazıyorum. Ayrıca instagtamda aktif olduğunuda görüyorum ordan bile mesaj atmadı. Dün zaten erkek arkadaşlarıyla saat 3den akşam 7ye kadar takıldı halısahaya falan gitti. Bende o yazana kadar yazmicam niye yazmadın derse de seni rahat bırakmak istedim derim. Dürüst olmak gerekirse daha 1. Haftamızda olmamıza rağmen 3 büyük kavga ettik.
BU ERKEKLE İLİŞKİ YÜRÜR MÜ?
Cevapla