Ağır darbe aldık nasıl düzelecek bilmiyorum 😢?

2 aylık evliyim ve evliliğim ağır yara aldı.. eşimde tanıştığımız günden beri duygularını dışa yansıtmama sorunu var ilgi göstermiyor değer vermiyor sevildiğimi hissetmiyorum bunları hep dile getirdim ona evlendim hala daha söylüyorum ama değişen bir şey olmadı ben değişmem demeye getiriyor her zaman lafı bir şeylerin tek taraflı oluşu beni fazlasıyla yıprattı her şeyi benim yapıyor oluşum vs.. kocamla birlikte olmayı isterken bile yorgun olduğunu bilmeme rağmen anlayışsın olan bencil olan ben oluyorum yorgunum insan halinden anla vs şeyler diyor uzak mesafeli davranıyor çok tatlı dilli bi insanım normalde ama çığırından çıktım artık bağırdım gürledim.. geçen de bi tartışmamız oldu ve gece 2 de evden çıktım gittim arkamdan dahi gelmedi nereye gittim diye sabah oldu annemlere gidicem dedim si***tir git dedi ailesinin yanında üstelik kendi anne babası aldı karşısına konuştu oğullarını bu kızı buraya getirdiysen sahip çıkacaksın karına dedi gideceksin arkasından dedi kız sana gözümün önünde hoş geldin deyip sarılıyor öyle duruyorsun sarılmıyorsun dedi.. gece dolaba tekme attı beni itti korktum annesigil aşağıda oturuyor kadın aradı hemen aşağı çağırdı bizi ne alıp veremediğiniz dedi eşim de ağladı onu hiç ağlarken görmedim içim parçalandı ama bende iyi hissetmiyorum kendimi kendi ailesinin yanında sandalye çarptı önümde si***yirsin gitsin dedi babası bi çıkıştı orada ayağa kalktı hemen düzgün konuş ne bu hareket yaptığın dedi oğuluna.. bugünden itibaren hiçbir şey eskisi gibi olmayacak dedi dün bana daha kötü günler bizi bekliyor böyle yaptıkça kaybedeceksin beni dedi bundan sonra sana bir şey anlatıp konuşmayacağım dedi bana 😢 sabah işe gitmesi için uyandırdım onu 6 da 4 de yattı 2 saat uykuyla işe gitti aradım bana soru sorma dedi kapattı kendimi iyi hissetmiyorum 😢

Ağır darbe aldık nasıl düzelecek bilmiyorum 😢?
Cevapla