Ben model gibi fiziği olan ve güzel biriyim ama biri kilolu diye onu reddetmem yanlış mı?

Yani konuşurken güzeldi ama çok kilolu olduğunu bilmiyordum (birinden duydum) ve kilo benim kırmızı çizgim. Kaba olmak istemiyorum ona öyle söylemem zaten ama kendimi garip hissediyorum şu an :( Hayalimdeki kişi öyle olmayınca hayal kırıklığı gibi oldu soğudum.

Ben model gibi fiziği olan ve güzel biriyim ama biri kilolu diye onu reddetmem yanlış mı?
Cevapla