Altı yıllık evliliği canlandırmak için uzun mesajlar atmak saçma mı?

O işteyken falan uzun uzun güzel mesajlar atsam tesiri olur mu?

Güncellemeler
7 ay
Anladık ki bir erkeklere göre evliliği canlandırmak = seks. Arkadaşlar cinsel hayatımızda bir sıkıntı yok sadece her şey monoton olduğu için şaşıracağı bir şey yapmak istemiştim.
Altı yıllık evliliği canlandırmak için uzun mesajlar atmak saçma mı?
Cevapla