Yasimiz 21, 4 yıldır birlikteyiz nisanlanmamiz mantıklımidir sizce, haram bir iliski olmuş oluyor simdi?

Canlarim 4 yıldır bir iliskim var, erken yasta karşılasmak varmış kaderimizde. Daha genciz diye daha nişanlanip bir şey yapmak istemedik. Ogrenciyiz de yani paramız da yok evlenmek icin. Kendimi acikcasi evliliğe hiç te hazır hissetmiyorum zaten. Ama nisanlanmak aklımızdan geciyor tabi, daha rahat dışarda gezebiliriz falan birbirimizi daha yakından tanırız diye. Ve en büyük sebeplerden biri de tabi ki simdi ye kadar yaptigimiz her şey zina olmuş oluyor maalesef ki.

Sizin düşüncenizi merak ediyorum, nişanlanıp sonra Uni bittikten sonra evlenmemizi tavsiye edermisiniz? Yani daha 2 yil falan nisanli kalmamızı.

Tesekkur ederim düşünceniz icin çok merak ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlanınca dini nikah da yapılıyor burada, kusura bakmayın söylemeye unuttum
Yasimiz 21, 4 yıldır birlikteyiz nisanlanmamiz mantıklımidir sizce, haram bir iliski olmuş oluyor simdi?
Cevapla