Bizden olmaz dedi. Neden o zaman olacakmış gibi davrandın dedim. Hepsi şakaydı dedi. Kandırılmış hissediyorum. Biter mi bu acı?

Sürekli evlenmek istiyor gibi konuşuyordu. İleriye dönük hayaller kurduruyordu. Sarılmak istiyordu. Senle ben çok mutlu oluruz diyordu. Nasıl her şey şaka ve arkadaşça olabilir? Nasıl her şeyi yanlış anlamış olabilirim? Hala diyor ki bazıları ciddi bazıları şaka. Belki olabilir ileride. Kafayı yiyeceğim.
Bizden olmaz dedi. Neden o zaman olacakmış gibi davrandın dedim. Hepsi şakaydı dedi. Kandırılmış hissediyorum. Biter mi bu acı?
Cevapla