Bu dünyada erkek olacaktın ya, erkeklerde kıskandığım şeyler?

Ayakta işemek gibi klişe şeyler demicem.
Tshirtsiz rahatlıkla dolaşabilmek
Sütyen takmamak
Doğurmamak
Regl olmamak
Fiziksel olarak daha güçlü olmak
Ev işlerini yapma zorunluluğunun olmaması
2 sene çocuk emzirmemek
9 ay hamile kalmamak
Duygusal olmamak
Çocuk yapınca anneye bağlı olması, babaya değil
Ayrıntılı düşünüp her şeye kafa yormamak
Kadın ve erkek çalışıyor diyelim evliler erkekten yemek yapılmasının ev işinin beklenilmemesi kadından beklenilmesi yani yapsa da olur yapmasa da olur ama kadın için bir zounluluk
Çocuk yapınca kariyerine ara vermek zorunda kalmamak
Akşam geç gelince ailenin hesap sormaması, sevgili yapınca helal olsun denmesi
Bakım yapma zorunluluğu yok saç sakal traşı yeter tüy alma derdi yok
Şık giymek için iki takım elbise yeter
Arkadaş ortamları daha iyi
Çocuk istemezlerse sıkıntı değil toplum anlayışla bakar
Kilo erkekte çok sorun olmaz , kilo vermek isteselerde metabolizmaları çok daha hızlı yağ yakımı hızlı
İş hayatında daha çok kabul görürsün imaj çizmek kolay, kadın olunca defalarca kendini ispatlaman gerekiyor daha efor lazım
Cinselliği istediğin gibi yaşayanilirsin tek takılan lakap çapkın
Yemek yapmayı bilmeyen erkek normal karşılanır
Gel git hormonlar yok dalgalanan hormonlar yok
Kafalar rahat duygu üretiminiz bizimkinden üç kat az.
Bi yere gideceklerse uzun süre bakıma ve aşırı şık giymeye gerek yok takım elbise çek saçını tara saç sakal traşı yeter🤣
Kimle ne yaşarsa yaşasın milletin ağzına düşmez sadece çapkın diye adı yayılır o da iyi bir şey zaten.



Şanslısınız bu dünyada erkek olcaktın ya.
Güncellemeler
4 ay
Günceeell
Bu dünyada erkek olacaktın ya, erkeklerde kıskandığım şeyler?
Cevapla