Keske erkek olsaydım diyorum? Erkekler ne dusunuyo merak ediyorum?

Erkeklerin arkadasliklari oyle guzelki, kizlara bakiyorum hepsi arkadas gibi görünüyo da arkadan konusmalar mi dersin kıskançlıklar mı , erkeklerin oyle degil ama , kız erkek arkadasligindan bahsetmiyorum. Direk erkeklerin arasindaki arkadaslık keske erkek olsaydımda boyle candan arkadasliklar kurabilseydim.
Güncellemeler
+1 yıl
Ne zaman arkadaslarima biseyimi anlatsam ya arkamdan konusurlar ya da umursamazlar ama umursuyomus gibi yapiyolar. kimseye guvenm kalmiyo bu yuzden
Keske erkek olsaydım diyorum? Erkekler ne dusunuyo merak ediyorum?
Cevapla