Bana ilgisi mi var sapık mı yoksa ben tamamen yanlış mı anlıyorum?

22 yaşında evliyim ve bir bebeğim var. Yaşadığım binanın hemen karşısına aylar önce bir berber dükkanı açıldı. Yaşları max 25 civarlarında falandır. Bebeğimle her binadan çıktığım da içlerinden bir tanesinin bana baktığını düşünüyorum. Orada olduğu zaman neredeyse her zaman bakıyor. Kim geçiyor bakışı değil bildiğiniz baya baya uzun uzun süzerek bakmak bence. Rahatsız edici bir hal almaya başladı. Eşime de söylemeye çekiniyorum açıkçası. Onların tipini beğenmiyor zaten. Eşim kendi gücünü de bilmediğinden döverek öldürür valla. Tam da emin olamıyorum acaba ben mi yanlış anlıyorum diyorum. Bende güzel bir kadınım dikkat çekici olduğumu da biliyorum bekarken hoşuma giderdi ama şu an evli ve çocukluyum her gün gördüğüm birisinin öyle bakması rahatsız ediyor. Bu durumu yorumlar mısınız?

Bana ilgisi mi var sapık mı yoksa ben tamamen yanlış mı anlıyorum?
Cevapla