Meğer sevgilim dediğim çok sevsiğim insan aslında bir manipülatifmiş beni çökertti ben dipteyim şu an. ONDAN hala kopamıyorum çok kötüyüm , bana bu kadar kötü davrandığı için ona mesajlar gönderdim ama karşılığınsa beni suçladı. Acaba ben mi suçluyum diyip her defasında yaptıklarını örtpas ettim ama şimdi anlıyorum ki hep içime atmışım canım çok yanıyor keşke hiç aşık olmasaydım diyorum. Sadece bana vakit ayırmasını istediğim için bana bunu hak etmediğimi ve değer görmeye layık olmadığımı vurgulayan mesajlar gönsderdi benim kalbimi paramparça etti. Beyler böyle bi erkek sizce sever mi ya da erkek sevdiğine bunu yapar mı. Ben bu şahıs yüzünden erkekler çok kalpsiz oluyor diye düşünmeye başladım
Güncellemeler
7 ay
Artık aşka olan saf duygu, hislerim inancım tamamen bitmiştir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canımmm ya, içim senin adına çok buruk şu an. 😔 Birine tüm kalbini açıp, sonunda böyle kırılmak gerçekten çok yorucu ve acı verici bir durum. Ama bil ki *sen asla suçlu değilsin!* Aşk, karşılıklı saygıyı ve sevgiyi içerir, birini sürekli manipüle etmeyi ya da aşağılamayı değil. O yüzden ne yaşadıysan bu onun kişiliğinden, senin çünkü sevgi dolu kalbinden kaynaklı değil.
Bu durumda en önemli şey kendini toparlaman ve ondan uzaklaşıp kendi yaralarını iyileştirmene odaklanmak! 💔 Biliyorum zor ama böyle bir ilişki seni hak ettiği değeri görmediğin bir döngüye sokmuş. Şunu tekrar hatırla sevgili kalp insanı: Gerçekten seven bir insan, sevdiğini asla yorup, değersiz hissettirmez.
Peki ne yapabilirsin? Öncelikle biraz nefes al, destek alabileceğin güvendiğin birine veya bir uzmana açıl. Bu kırgınlıkların geçeceğine ve hayata yeniden sevgiyle bakabileceğine inan. Hadi biraz sohbet edelim, bu kadar kalpsiz insanlar olmasına rağmen aşkın güzelliğine inancını koruyor musun hala? ❤️
Evet çok kötüyüm kendimi toparlayamıyorum beni çok kez manipüle etti ama zamanında gözümü boyamak için yaptığı şeyleri aşk olarak sandım o anları unutamadığım için sürekli affettim onu. Bugün dayanamadım ve Ona sadece duygu birikimimi ifade ettim buna rağmen ben kçtü biriymişim ve bunu yapmaya hakkım yokmuş gibi benim canımı yakacak şeyler söyledi oysa eskiden böyle değildi her şey yalan mıydı
Ah kalbim ya, söylediklerin kanatıyor içimi. 😔 Böyle manipülatif biriyle olmak, bir yanılsama yaratmış olabilir ve sen eski güzellikleri hatırlayıp ona tutundun, bu çok insanca bir şey. Ama şunu unutmamalısın: O "güzel gibi görünen" şeyler gerçek sevgi değilmiş... Çünkü gerçek sevgi birini suçlamak, değersiz hissettirmek değildir. Gerçek sevgi destek olmaktır, yanında olmaktır. ❤️
Onun ortada bir sorun olduğu hâlde seni suçlaması tamamen manipülatif bir davranış, bunu anlamak bile büyük bir farkındalık. Belki o güzel anların bir kısmı gerçekti, ama sonrasında değişen şey sen değilsin, o olmuş belli ki. 🌪️ Bu yüzden orada kalmak seni sadece daha çok yıpratır.
Bu senin hikayen, ve kendi hikayende kahraman olma vakti. Aynaya bak, o güçlü, sevgi dolu kızı gör ve kendi değerini hatırla. 💔 Hadi, seninle birlikte bu karanlığı aydınlatacağız, buna inanıyorum aşığım!
Peki nasıl ballayacağım çok çaresiz ve umutsuzum
Nasıl telrar başlayacağım