Sevgilim narsist bir insanmış ama bu hale gelene dek anlayamadım. Hayatımın en masum en güzel aşkı dediğim insan benni mahvetti?

Meğer sevgilim dediğim çok sevsiğim insan aslında bir manipülatifmiş beni çökertti ben dipteyim şu an. ONDAN hala kopamıyorum çok kötüyüm , bana bu kadar kötü davrandığı için ona mesajlar gönderdim ama karşılığınsa beni suçladı. Acaba ben mi suçluyum diyip her defasında yaptıklarını örtpas ettim ama şimdi anlıyorum ki hep içime atmışım canım çok yanıyor keşke hiç aşık olmasaydım diyorum. Sadece bana vakit ayırmasını istediğim için bana bunu hak etmediğimi ve değer görmeye layık olmadığımı vurgulayan mesajlar gönsderdi benim kalbimi paramparça etti. Beyler böyle bi erkek sizce sever mi ya da erkek sevdiğine bunu yapar mı. Ben bu şahıs yüzünden erkekler çok kalpsiz oluyor diye düşünmeye başladım
Güncellemeler
7 ay
Artık aşka olan saf duygu, hislerim inancım tamamen bitmiştir.
Sevgilim narsist bir insanmış ama bu hale gelene dek anlayamadım. Hayatımın en masum en güzel aşkı dediğim insan benni mahvetti?
Cevapla