Narsist bi erkekten zarar gelirmi onu cok seviyorum kendini hep kötülüyor ama yine seviyorum ben?

Hoşlandığım birisi var fakat kendisi narsist birisi. Nasıl anladın derseniz, anlatayım. Kendi çapında böyle şarkılar söyler, Spotify atar. Ben de sesini çok beğenirim. Ne zaman sesinin güzel olduğunu söylesem, kendini küçük düşürür. Ben de sürekli överim onu (canım). Neyse işte, empati duygusu yok onda asla ve çok mükemmeliyetçi. Aşırı derecede her şeye dikkat eder. Beni suçlar, kendisi her şeyi yapar. Ama ben bir kere bile bir şey yapsam, hemen iletişimi keser. Sonra tekrar kendisi gelir.

Instagram’da takipleşiyoruz. Hatta sadece o beni takip ediyor, benim onu takip etmemi istemiyor, isteğimi de kabul etmiyor. Ona söyledim, "O zaman takipleşmeyelim," diye. "Yapamazsın bunu," dedi. "Ben göreceğim seni," diyor. İhtiyacı olunca geliyor, yoklayıp gidiyor, "Onu unutmuş muyum?" diye. Kendini beğenmiyor, sürekli övgü istiyor. Ama ben bundan kopamıyorum, neden bilmiyorum. Yaptığının farkındayım, zararı da var ama ben hâlâ onu seviyorum. Ona çok kez anlattım düzgün bir ilişkimiz olsun diye, o hep kendini çekti. Seviyorum, özlüyorum diyor ama hep uzak. Sadece sözde.

Bu kişiyle aynı şehirde yaşıyoruz. Sosyal medyada tanıştık, hiç buluşmadık. Kendisi istemedi, "Utanırım," deyip durdu. O da kaldı öyle. Ama rüyalarımda bile görüyorum, çıkmıyor ki aklımdan.
ben napıcam bununla yardım edin

Narsist bi erkekten zarar gelirmi onu cok seviyorum kendini hep kötülüyor ama yine seviyorum ben?
Cevapla