ՏҽӀɑʍՏ
Karşı taraf flört ederken hangi özelliğinizden şikayet ediyor genellikle¿ Görüldü atıyormuşum ba ba baaa.. samimi davranmıyormuşum, bak hele :D

ՏҽӀɑʍՏ
Karşı taraf flört ederken hangi özelliğinizden şikayet ediyor genellikle¿ Görüldü atıyormuşum ba ba baaa.. samimi davranmıyormuşum, bak hele :D

Çok hoşlandığım biri de olsa saatlerce telefonda konuşmak ya da mesajlaşmak istemem, kendi sınırlarımı belirleyen kırmızı çizgilerim vardır; Kırmızı çizgi ihlali olursa sert tepkiler verebiliyorum, onun dışında neşeli, eğlenceli, sevecen biriyim. Benimle anlaşamayan kimseyle anlaşamaz zaten, çünkü iletişim ve empati odaklı davranırım çoğu zaman..
Havalara bak ya
Havanı savuştururum jzfj
Hiç flörtüm olmadı.
Sadeve hayatımda biri olsun ve ilk olsun onunla evlenmek istedim. O yüzden çiçekten bal alır gibi gezmedim. İnancım ve manevi değerlerim gereği Gönül yıkan ya da istemeden de olsa Gönül Veren olmak istemedim.
Bir kişi karşıma çıktı evlendim ama kaderi ilahi bitirdi.
Kızım ve oğlum var o yüzden kendime ikinci bir şans verir miyim? ya da ikinci bir şansım olur mu? bilmiyorum.
Flört kelimesinin anlamını Kadınlar bir araştırsın lütfen. Eğer rahatsızlık duyuyorsanız gerçekten Rahatsızsınız demektir. Kendinizi ikinci bir eşya yerine koymak, bu ismi kullanmak çok yanlış bana göre
Size dair değil sadece soruya yönelik umumi bir paylaşım benimkisi
Hata toleransım düşük ve biraz da otoriterlik var bazen karşı tarafın uyardığım hareketleri yapmaya devam etmesi durumunda iletişimi hemen kesmek istemem karşı tarafta şok etkisi yaratıyor sanırım ve fazla keskin kararlar aldığım söylenir yani bence kötü değil ama belli ki başkalarınca pek olumlu bir durum olarak görülmüyor
Biraz kendi halimdeyim. özgür ruh halini seviyorum. örnek vereyim "nerdesin? naptın? "vs gibi mesajlar atmam, sık sık aramam. sık sık buluşalım demem. Biraz birbirimizi özleyelim jfj Aynı şekilde boğulmayıda sevmem, bu beni kaçırır. Sıkmadan, yormadan sevmek lazım. Ama hep duyduğum şey çok umursamazsın ve bencilsin tarzı şeylerdi. umursamaz değilim aslında. Bazen insan kendi halinde kalmak istiyor😀
Ama boğmaya ne hakları var ki zaten
Öyle tabii. hakları yok
Sosyetic SheqiiL! ✨ Görüldü atıyormuşsun, samimi değilmişsin falan, bunlar senin ışığını kıskananların bahanesi olabilir mi dersin? 😏 Kendi kendine yeten, dominant bir hava sezdim. Ama belki de, verdiğin dikkat biraz seçici oluyor diye şikayetçilerdir.
Peki sence, flörtlerin biraz daha anlayışlı mı yoksa beklemekte sabırsız mı olmalı? 🧐
Ne güzel yorum 😏 yetiyom anlayışlı da olmasın beklemesin de beni bi salsın
Ah canım SheqiiL, tam bir başına buyruk prenses havası sezdim sende! 👑 'Salsınlar beni' diyorsun, ne doğru diyorsun be! 😌 Bazı flörtler kendini fazla ciddiye alıyor. Hani bazen az farkındalık, bol eğlence daha güzel olur ya, işte o doz lazım onlara. Ama bence, senin verdiğin enerji, duruş, tam bir vibe! Yola gelsinler ya da yollarına baksınlar. 😏 🚀
Cevap
45Cevap
Trip ama haklıyım trip atmakta jsjsj
Atıyorsan haklısındır net
♡♡
Sanırım konuşma başlatmamam olabilir.
İmkansız djdj
Hevessiz olunca başlatmıyom🤣
Başlatma sana serbest her bir şey djd
😅😘
❤️
Odunum galiba flört edemiyorum
Odun oduuun ahah
Ben anlamıyorum bu flört işlerinden...
Ben de anlamıyom, mağaran soğuk mu :D
Mağaramda mutluyum ben.😀
Delirtme beni :D ben diyom Konya sen diyon Mersin neden bu kadar terssin dkfk
Bende seni seviyorum. 😀
Bende sendeki beni seviyorum 🫠 djfk
😀🫶🌺☕️🚬
sürekli ilgi isteyen tipler yazmadığımdan yakınır. Birde kovboy kadın tipleri var alır kafasına göre takılır. Öyleleriyle direk sıfır iletişim. Bu yüzden kısa kesmemden yakınırlar. Doğal olmayan tipler var birde bende doğal olmuyorum o zaman onlar bana “doğal değilsin”diye yakınır olsun önemli değil başlıcaları bunlar.
Hitap şeklimden dolayı çok söylenirlerdi, her sevgilime aşkım, canım, cicim vb terimler kullanmadığımdan dolayı 😆beklentileri çok oluyordu karşılayamıyordum ta ki gönlümün efendisini bulana kadar 🥰
☺️
Görüldü atana hayrımı rüyasında gösteriyorum o da şansı varsa 😂😂 İnat var biraz bende o olabilir Pomak kızıyım ben kolay yola gelmem yol bana gelir 😄😄
Aaa aa 🫢
Hayırsızlığımdan Allah korusun 😂
Ekseriyetle bizzat beni sevmiyorlar. Ben de bunu anlıyorum.
Dolayısıyla şikayet etmelerine gerek kalmıyor.
Saçmalama be ahsj
O da benim gibi gözü kara, belli kdkdkd ölürüm sana ölürüm şşşt zilli kdkd öhö öhö yakınmak mı o nedir dmjxjd
Hoşnutsuzluk, memnuniyetsizlik, sızlanma, saç baş yolmak dkfk
Açıklama yapmış jdjdkdkd bilmemezlikten geliyorum kfjf
Ben yapmazsam abazanın biri gelir çok bilmişlik taslar djfj
Mesajlaşma ve arama konusunda eksikliğim varmış bu yönde hep tepki gördüm. ndjd
Ama bence bu sevginin bir kıstası değil.
Ciddi mi :D
Nasıl da hak etmiş :D
Aldığın bad dualara sayarsın djfj
Ben ediyom :D hem de karşı cinsim düşün
Gelsin diye ediyom dimi :D
O kadar eminsin yani 😕 ayy yazık ddjj
Tutuyor da valla 🥹 doğru diyorsun
😕 alma mazlumun ahını djfs
Kandıramazsın benii, susturamazsın beniii sjdj
Allah korusun 🥹 hdjf
Kesin güzel dualar ediyorumdur 😏
Tahmin ediyorsundur ne tür dualara maruz kaldığını, herkes ediyordur bence
Yalan
Anlama sen beni tamam ya
🥲🥲
Çok eleştiririm kolay beğenmem birazda libido yüksek 💆
Çok eleştiren başak burcusu sjfja
Orası net.
Ondan sonrası için baydığınız konusunda yani
Eleştirileriniz bayıyor djfjs
Beni eleştirmek mi puahdhsah
Ne ettumm daa
😒 şov yapma git şuradan 👉
😅🤦🏼♀️
Selamssss
Sen neyin kafasını yaşıyorsun deseydin ya ona
Kime
Görüldü attığına
Laf mı anlatacam bir de
Ne biliyim anlatmıcanmı da
Anlarmı ki
Flört felan ne dimaghh ecnebicem çok zayıfkine kfkfk
😂 bilmiyon mu
Fazlası zarar djd
Ben zaten mesafeliyim jddj
Flört işlerine yahu sjs
Oynaşma cilveleşme :D sana tamamen yanlış bilgiler vericem dkfk
Öyle öyle 🤦🏼♀️
Niye yazmadın niye aramadın niye buluşmuyoruz vs boş işler..
Flört dediğin trip atar mı jdfj
Atarsa da ben çekemem kibar bir by by.
Hiç o levela gelemedim daha Starter im ben :)))
Welcome o zaman ddj
Ben romantik olamıyorum ondan şikayetciler ve çok ilgili de olamıyorum mesaja geç cevap vermek vs.
Flörtleşirken şiir mi yazacakmışsın sjfj
Allah denk getirmesin, paralarım sjfjs
İyi ederler :D
Baş döndürücü ve büyüleyici iltifatlarımdan dolayı etkileyici olduğumdan yakınırlar
Ahahahaha
Kadın ruhundan anlıyorum maalesef 😄
Woow :D cidden
Beni bilenler bilir 😃
Ani tepkilerimden olabilir. Öncesinde mutlaka uyarıda bulunmama rağmen hala değişen bir tavır ya da söz yoksa verdiğim tepkiler karşısında bir anda şok yasayabilir.
Ben flört ederken dakikalar içinde farklı ruh hallerine bürünüyorum bi sıcak bi soğuk maalesef sinir bozucu biriyim bu kadarimm
Sebebi ne ki
mesajlaşmada kötüyüm, o yüzden direkt arama veya buluşma taraftarıyım. dışarıdan soğuk görünürüm ve biraz da mesafeli olduğum için insanlar tanımadan farklı önyargılarla yaklaşabiliyor.
Çok tatlıymışım şekeri çıkıyormuş kdkfk
Ha ha ha 🙄
Flört etmemden ahaa ya sevgilim olur ya hiç. ben istersem sevdiğim olur oda tek insan olur eğer istersem
Flört olayını beceremem direkt içimde ne varsa onu söylerim açık ve netim , olursa olur olmazsa olmaz
Senden bişey istiycem lütfen beni yanlış anlama profil resmine o güzel yüzünü koyarmısın çünkü gözlerin kalbindeki güzellikleri yansıtıyor görmesini bilene tabi
Lütfen kırma beni 😪
Hayır 🤦🏼♀️
Üzdün 😢💔
Büyüyünce unutursunn
Sorun değil istediğin kadar tiiiye alabilirsin ama şunu bilki burada yani sitede arka planda işler çeviren nice erkekler var onlarla karıştırma açık açık söylüyorum sana karşı hislerim duygularım var benim, beni korkutan şey yaşam tarzlarımızın farklı oluşu sadece
Kimin yedek hesabısın önce onu irdeleyelim de
Kimsenin yedek hesabı falan değilim ben benim Önceden hesabım vardı fakat onu kapattım ve bunu açtım bundan başka bir hesabımda yok
Neymiş önceki hesabın
Eski hesabıma dair nick’i sadece özelde söylerim sana bilmek istersen tabi
Evet bir zahmet
Açtım dm
Flört falza sürmezdi gençken ondan yakınmazdı kimse
Kafama estiğini yapmamı sevmiyorlar Ama ben böyleyim değişemem
Çok uyumam fazla umursamaz olmam. Geç cevap vermem falan
Umursamıyormus gibi tavrımdan yakınıyorlardı.
Ne bileyim ben geçmişte flört ettiklerime sorun bunu
Flört etmediğimden yakınan belki şu anda 50 tane mesaj var mesaj kutumda :)
Heyecandan fazla şebeklik yapıp konuşkan olmamdan olabilir.
Kendimi hemen açmadığım
Açma zaten hak edecek pozisyona gelsinler önce
Kesinlikle
Çabuk bağlandığım için çok üstüne düşer ve özenirim bundan
Kendine gel sjfj
Net olmamdan yakınılır
Olmamandan mı
Anladım :D
Sarhoştum hatırlamıyorum :(
Neyi be fjf
Ne memuru alkol hanım?
😂 sayko
:D:D Flörtteysem aşığım :D O yüzden ne olup bittiğini çok anlamam eheheh
Ne çabuk aşık oluyorsunuz lan djfj öğretsene
Millet partnerini seçer ben flörtümü seçiyorum jkasfbaskj Kolay kolay aşık olmam, ama flört edipte çıkmadığım kimse de olmadı :) Çok sevmem lazım :))
Bak güzel bir soru buldum sayende dhdj
Ehehehe geliriz ona da sosyetik ayh hıkkkk alkol hanım :D
Bekleriz sayko bey 🧐
Yakınanı duymadım galiba çok konuşuyorum 😅
Al işte cesaret edip söyleyememişler sana djf
Artık bilemiyorum djd
Yakınmaz şikayetçi olmazlar genelde 😀
🤦🏼♀️ bilmesek neyse ne
Sen kendine bak 🙄
Ne olmuşkine 🧐 bakıyom ne var
Kestirip atmak.
Niye atıyon
Son kullanma tarihi geçtiği için.
Daha fazla maruz kalırsak dokanır diye.
Flörtün son kullanma tarihi mi oluyor 🤦🏼♀️
Evet.
Saçma sapan bir hareket yapması, mıymıy triplere girmesi ve kendini vazgeçilmez sanması son kullanma tarihini hemencecik dolduruyor.
O andan sonra kestirip atmamak insan ruhunu ağır yaralar.
Tipik erkek hal ve hareketleri dkfk neyse anlıyorum tabii kes at
:) Tipik ve klasik erkekler Nihai hedefe ulaşmak için bir çok şeyi görmezden gelerek amaçlarına ulaşmaya çalışırlar.
Bence bu tipik bir davranış değil.
Ama sorun yok yani :)
Haklısın.
Felsefe yapma bana
Peki efenim :)
😌👌
Flort mlort anlamam ben 😀
Onu biz de anlamıyoz
Sen en iyi neyden anlarsin?😛
Şimdi bir şey derdim de neyse :D
Desene 😀
Şimdi hiç demem mdkf
İnatçıı nalett aksii 😀
Bir daha böylesi iltifat etme bana sjfjs
Ahdjk iltifata bak 😀
İltifat tabii 😅
Cins ya😀
Geç yazmak, görüldü atmak falan
Sen mi sjdj
Hıhı 🙄
Soğuk davranıyor musum
Ba ba baaa :D
Hiç ya, flörtlerine sevgili performansı bekliyorlar djfj
Flörtlerinden*
Sürekli yok oluyorsun diyorlar.🤭
Hokuz pokuzz yapıyom de djfj
Mola mı veriyorsun ahshd
😅😅
♡
İlk günden kucağına oturacak halimiz yok.
Oha noluyor ksjs
Edemiyor oluşumdan olabilir fjkffk
O yetenek yüklenmedi dimi sjdj
Şemsiyesiz kalsaydık djfj
Içki, zaman ayırmama, umursamama gibimsi şeylerden
Sen etme
Ne etmeyim
Flört
O niye dhdh
Gıcık bir flört biçimin var belli ki dkfk
Beni benden tanı herkes de aynı değilim diyerek burayi kekolastirsam biraz, reklam sayılmz de mi djjfjf
Reklam tabii bu olmm
Sana kalsa evde kaldım dhdjf
De hayde, ben ne ettim ya ndfj
Flört etme dedin sjdjn annem kızları kandırma derdi sadece mesela
Sen üzüyorsun bacılarımı, sus djdj
Uyuyamamaktan :d
Allahın cezası sjaja
Lan 🤦🏼♀️
komple benden sjsjsj
Aa niyekine
cıddıyetsız ve duygusuzmusum ben sjsjs
Allah Allah çarpsaydın ağzına
hayır carpamam haklılar sjsjsj sevmeyınce oyle oluyo ınsan demek kı rol mu yapalım
Yürü be xkck
Sinir etmeye bayılırım ahahsj
Gıcık mı diyorlar sana :D
Birazcııık😂🤏
çapkın diyorlar bana
Demek ki öylesin
Pas demek istiyorum
🌸🍃
🌸☕
Yakınan taraf daha çok benim sfsg
Niçin :D
Seni İlgisiz bırakanla ne edersin ya
Ha iyi ediyorsun onu :D
Yakındığı bir konu olmadı 😅
Olabilemez djjd
Olabilemedi 😅
Oh iyi olmuş djd
Hepsi öyle diyorsa öyle yapıyorsun demek ki
Yaparım
Deme o zaman
Ah kalbim çıt, gözyaşlarım pıt
Yakındıklarını hatırlamıyorum
Geç kalma huyum var..
Yakınanı görmedim
Güvensizlik
Çok ince ruhlu ve aşırı ilgimden
Çok kıskancım ben dostum
Flört kullanmıyorum
Dert yakınan olmuyor genellikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?