Sizce bir kıza neden doğru düzgün birisi gelmez?

Yaşıtlarımdan bazıları evleniyor ortalama tip bir kizim cok güzel değilim ama kesinlikle çirkinde bir kız değilim yani aynaya baktığım zamanda çirkin bir kızda görmüyorum genellikle bel altı konuşmak için konuşuyorlar hep böyle mi devam edecek diye korkuyorum şimdi bu yasta evlenmeyi zaten düşünmüyorum ama genellikle bel altı konuşmak için yazıyorlar neden bazı insanlara çok düzgün insanlar geliyorda bana gelmiyor acaba
Sizce bir kıza neden doğru düzgün birisi gelmez?
Cevapla