Hoşlanan kız neden gelip tanışmaz, ilk adımı hep erkek mi atmalı?

Belki bana öyle gelmiştir bilmiyorum. Ne zaman karşılaşsak uzun uzun bakıyordu. Bir gün sadece ikimizin olduğu bir yerde karşılaştık ben çantamı falan düzeltirken yanıma kadar geldi bir şey söyleyecek gibi oldu vazgeçti gitti. Soğuk biriyim dışarıdan bakıldığı zaman ama aslında beni yakından tanıyanlar kimseyi terslemeyecegimi de bilir. Neyse bu detaydan ziyade genelde neden hoşlanan kız konuşmaz tanışmaz söylemez?

Hoşlanan kız neden gelip tanışmaz, ilk adımı hep erkek mi atmalı?
Cevapla